Μετά από 70 χρόνια που βρίσκεται το όνομα Beetle στην αγορά, η Volkswagen ανακοίνωσε πως θα σταματήσει οριστικά την παραγωγή των θρυλικών “σκαραβαίων” το 2019, μιας και η εταιρία σκοπεύει να επικεντρωθεί στα μεγαλύτερα, οικογενειακού τύπου αυτοκίνητα καθώς και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζει την Final Edition έκδοση του, προκειμένου να “τιμήσει την πλούσια κληρονομιά” ενός οχήματος που συνδέθηκε άρρηκτα με την ιστορία του αυτοκινήτου.

Η απώλεια του σκαραβαίου μετά από τρεις γενιές και σχεδόν επτά δεκαετίες θα προκαλέσει πολλά συναισθήματα στους πολυάριθμους αφοσιωμένους οπαδούς του,

παραδέχτηκε ο Hinrich J. Woebcken, ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής της Volkswagen Βόρεια Αμερικής. Ο Woebcken είπε ότι δεν υπάρχουν “άμεσα σχέδια” για την αντικατάσταση του Beetle, ωστόσο άφησε ένα παράθυρο ανοικτό να δούμε κάποια στιγμή νέο Beetle, προσθέτοντας “Ποτέ μην λες ποτέ”.

Η παραγωγή του Beetle θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2019, με το Beetle Final Edition να προσφέρεται τόσο σε coupe όσο και σε convertible έκδοση. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, SE και SEL και θα είναι υπάρχουν μονάχα πέντε διαθέσιμα χρώματα, τα Pure White, Deep Black Pearl, Platinum Grey, Safari Uni και Stonewashed Blue.

Το Beetle Final Edition διαθέτει χρωμιομένα διακοσμητικά, καθρέπτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος, θερμαινόμενα ακροφύσια νερού, Bi-Xenon φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, προβολείς ομίχλης, ειδικά σήματα, νέες ζάντες 17 στην έκδοση SE και 18″ στην έκδοση SEL, με την πρώτη να έχει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Composition Media και το δεύτερο το Discover Media με Fender ηχοσύστημα.

Κίνηση παίρνει από τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 176 ίππων με 250 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το SE Coupe ξεκινά στις ΗΠΑ από τις 23.940 δολάρια, ενώ η έκδοση SEL από τις 26.890 ευρώ. Οι αντίστοιχες τιμές για το convertible μοντέλο είναι 28.190 δολάρια και 30.890 δολάρια αντίστοιχα.

  • a_f_a

    στο καλό του. χαζό ήταν, χαζό παρέμεινε.
    η μπεμβε με το μινι τους πήρε τα εσώρουχα οπως και η φιατ πιο μετα με το 500.
    πολύ λάθος εκτέλεση.

    • Yiannis Rossolatos

      τι λαθος ειχε η εκτελεση? ειδικα η δευτερη αναβιωση?

    • a_f_a

      τεράστιο με μικρούς χώρους.. τεραστια φτερα, οτι πρέπει για να κοπανας το αμαξι σε μικρους ευρωπαϊκους δρόμους.
      τεράστιος θόλος πάνω από τους επιβάτες που τους βλέπεις από εξω και ειναι σα ποντικομικρουλιδες.
      οδηγική συμπεριφορά εντελως ουδέτερη. ήταν απλα styling κάτι που απεφυγε η μινι με το στήσιμο και τη παραμετροποιηση και η φιατ με τις πολύ κομπακτ διαστάσεις.
      επίσης το μπιτλ παραήταν γυναικείο στη πρωτη εκτέλεσή του οταν μινι/500 μπορουσες αναλογα με χρωματα/εξοπλισμο είτε να τα κάνεις πιο θυλικά ή πιο “αντρίκια”.

    • Yiannis Rossolatos

      Συμφωνώ για την πρώτη αναβίωση ότι ήταν πολύ γυναικεία… Η δεύτερη ωστόσο με το σωστό εξοπλισμό είχε αρκετά σπορ εμφάνιση…. Τώρα για τα φτερά εφόσον ήταν χαρακτηριστικό και του κλασσικού σκαραβαιου γιατί να λείπουν? Όσον αφορά χώρους και οδηγική συμπεριφορά δεν ξερω δεν έχω μπει-οδηγήσει….

    • a_f_a

      συμφωνώ το 2ο ήταν κάπως καλύτερο.
      οσο για τα φτερά, ναι ήταν ενα στυλιστικό χαρακτηριστικό το οποιό όμως ειναι εντελως απαρχαιωμένο και άκαιρο στο σήμερα. τα μινι/500 και όταν παρουσιαστηκαν, ήταν πιο συγχρονα και χρηστικά, διαχρονικά κατι που τα βοηθησε και στις σημερινές τους εκδόσεις.
      εχω μπει συνοδηγος σε σκαραβαιο.. περιεργη αισθηση μέσα.

  • crazyfrog

    προσωπικα τους θεωρω ηλιθιους αυτους που το κοβουν οπως επισης και οσους αποφασισαν να κοψουν τα κουπε και τα τριπορτα.

  • Bon Viveur

    Η Φιατ πούλησε τα άντερα της με την αναβίωση του 500. Ομοίως η BMW με το Mini.
    Αρα κάτι λάθος έκαναν και δεν πέτυχε ο σκαραβαίος.

  • νομιζω πως ειναι η 5η φορα που διαβαζω πως το καταργουν !!!!!! :-P

  • xtra

    θα μπορουσαν να φτιαξουν κατι που να το θυμιζει , να ειναι ηλεκτρικο , να εχει κινηση πισω και τεσσερεις πορτες , λογω ηλεκτροκινησης με πορτπαγκαζ μπρος πισω και μπολικη παραμετροποιηση .
    Να μπαινανε στην νεα εποχη , τιμοντας και την παλια.
    Αλλα σιγα μην μπουνε σε τετοια διαδικασια..