Παρότι το εμπορικό λανσάρισμα του νέου I-Pace δεν είναι το ιδανικό για την Jaguar, αυτό δεν σημαίνει ότι το βρετανικό μοντέλο δεν είναι καλό, καθώς τα προβλήματα φαίνεται να εντοπίζονται στην παραγωγή του.

Η Jaguar, όμως, κάνει τα πάντα για να προμοτάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, και γι’αυτό επέλεξε να μας δείξει την αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες, μέσω ενός ταξιδιού με αφετηρία το Λονδίνο και τερματισμό τις Βρυξέλλες.Το I-Pace διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, συνολικής απόδοσης 400 ίππων και 696 Nm ροπής, με την μπαταρία του να έχει χωρητικότητα 90 kWh, κάτι που χαρίζει μια αυτονομία 475 χλμ. σε κύκλο WLTP.

Η απόσταση μεταξύ της πρωτεύουσας της Αγγλίας και του Βελγίου -και πιο συγκεκριμένα από το South Bank μέχρι το Folkstone- είναι 369 χλμ., με μέρος του ταξιδιού να είναι και η διάσχιση του τούνελ της Μάγχης, μήκους 50 χλμ. Όπως -ίσως- γνωρίζεις, στο τούνελ μεταξύ του Dover και του Calais απαγορεύεται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων, αλλά η βρετανική εταιρία πήρε ειδική άδεια για να κινηθεί το I-Pace στο τούνελ που υπάρχει για την συντήρηση των γραμμών του τρένου.

Οδηγός του αυτοκινήτου ήταν ο μηχανικός της Jaguar, Stephen Boulter και όταν έφτασε στο κέντρο των Βρυξελλών η μπαταρία του αυτοκίνητο ήταν στο 8%, κάτι που σημαίνει ότι είχε επιπλέον αυτονομία 32 χλμ.

Αντίθετα με τα συμβατικά αυτοκίνητα, η κατανάλωση των ηλεκτρικών είναι μεγαλύτερη στις εθνικές οδούς, καθώς δεν γίνεται φόρτιση κατά φρενάρισμα, όπως συμβαίνει μέσα σε συνθήκες πόλης.

Η βρετανική εταιρία, όμως, ανακοίνωσε ότι θα πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι ο I-Pace αντιμετώπισε κυκλοφοριακή συμφόρηση στο δρόμο προς τις Βρυξέλλες. Γι’αυτό και για να μειωθεί το άγχος της αυτονομίας, το σύστημα πλοήγησης του οχήματος λαμβάνει υπόψη την τοπογραφία της διαδρομής και το στυλ οδήγησης κατά τον υπολογισμό της αυτονομίας.

Ως αποτέλεσμα, μπορεί να προτείνει την πιο ενεργειακά αποδοτική διαδρομή. Σε περίπτωση που ο προορισμός δεν είναι εφικτός, θα σε ειδοποιήσει και θα σε βοηθήσει να βρεις σταθμούς φόρτισης εντός της αυτονομίας. Η Jaguar ισχυρίζεται ότι ένας ταχυφορτιστής 100kW μπορεί να “δώσει” στην μπαταρία μέχρι και 100 χλμ. σε μόλις 15 λεπτά.