Στις 12 Οκτωβρίου, το παγκόσμιο συμβούλιο της FIA θα ανακοινώσει αν θα δεχτεί τις προτάσεις που έδωσε η επιτροπή του WRC για τους κανονισμούς που θα το διέπουν από 1η Ιανουαρίου του 2019. Στόχος των προτάσεων είναι μείωση του κόστους, κάτι το οποίο συζητούν για αρκετό διάστημα οι ομάδες με τους ανθρώπους της FIA.

©Rallypixels | Nikos Katikis

Η επιτροπή προτείνει την χρησιμοποίηση συγκεκριμένου αριθμού κινητήρων για κάθε ομάδα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, κάτι που σκοπό έχει να εξαλείψει το φαινόμενο της εγκατάλειψης στο τέλος του αγώνα, καθώς αυτό δίνει την δυνατότητα τοποθέτησης διαφορετικού ή καινούργιου κινητήρα στον επόμενο αγώνα.

©Rallypixels | Nikos Katikis

Ακόμα, υπάρχει η πρόταση για μείωση των μηχανικών που δουλεύουν στα αγωνιστικά αυτοκίνητα κάθε ομάδας. Σήμερα, κάθε ομάδα με τρία αυτοκίνητα έχει δώδεκα μηχανικούς, ενώ από τη νέα χρονιά θα είναι 9. Όσες, όμως, ομάδες τρέχουν με δύο αυτοκίνητα θα έχουν έξι, αντί για οκτώ μηχανικούς που ισχύει σήμερα.

©Rallypixels | Nikos Katikis

Ακολούθως, προτείνεται η μείωση των ημερών δοκιμών για κάθε ομάδα, και από 55 ημέρες που ισχύει σήμερα, το 2019 θα επιτρέπονται 42. Ακόμα, οι ομάδες μέχρι σήμερα μπορούσαν να δοκιμάσουν τα αγωνιστικά έως και 500 χλμ. μακριά από την έδρα τους, κάτι που πρακτικά δεν τέθηκε ποτέ σε ισχύ, με το 2019 ο συγκεκριμένος αριθμός να μειώνεται στα 300 χλμ.

©Rallypixels | Nikos Katikis

Το 2019 θα υπάρχει διαφορετικό σύστημα αρίθμησης των αυτοκινήτων, αφού εκτός του παγκόσμιου πρωταθλητή που θα φέρει το Νο. 1, οι υπόλοιποι οδηγοί πρώτης προτεραιότητας θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον αριθμό της αρεσκείας τους, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην Formula 1.

©Rallypixels | Nikos Katikis

Τέλος, για να πάρει εκκίνηση ένα αγωνιστικό σε μία ειδική, θα πρέπει να μπορούν να κινούνται και οι τέσσερις τροχοί.

©Rallypixels | Nikos Katikis