Μόλις χθες, η Peugeot παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση 3008 GT, η οποία συνδυάζει έναν 1.600άρη PureTech κινητήρα, που κινεί μαζί με έναν ηλεκτρικό κινητήρα τον εμπρός άξονα και άλλον έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται στα 300 άλογα.

Σήμερα, η premium μάρκα του Groupe PSA, η DS, μας δείχνει το DS 7 Crossback E-Tense 4×4, το οποίο σύμφωνα με την ίδια είναι η πρώτη εταιρία που προσφέρει ένα υψηλών επιδόσεων βενζινοκίνητο υβριδικό μοντέλο στην Premium C SUV κατηγορία.

Το DS 7 Crossback E-Tense 4×4 φορά το ίδιο υβριδικό σύνολο, με το 3008 GT, και πιο συγκεκριμένα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα στις 5.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Συνδυαστικά, η ιπποδύναμη του συνόλου αγγίζει τα 300 άλογα και τα 450 Nm ροπής. Το τετρακίνητο γαλλικό SUV έχει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ., σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Ο κάθε ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110 άλογα, με τον εμπρός να έχει ροπή 337 Nm, ενώ ο πίσω 166 Nm.

Διαθέτει μπαταρία 13,2kWh, η οποία έχει διαστάσεις 1.150 x 400 x 300 χλστ. (ΜxΠxY) και βάρος 120 κιλά. Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να πιάσει ταχύτητα μέχρι 135 χλμ/ώρα. Διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, το αμιγώς ηλεκτρικού, το Sport, το Hybrid, και το 4×4, όπου στο τελευταίο το σύστημα ενεργεί για την καλύτερη πρόσφυση σε όλα τα οδοστρώματα.

Πατάει σε 19άρες ζάντες και επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 6,5 δευτ., για την επιτάχυνση από τα 80 έως τα 120 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,4 δευτ., ενώ το χιλιόμετρο το καλύπτει σε 27 δευτ., και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ/ώρα.

Για την φόρτιση των μπαταριών, σε απλή οικιακή πρίζα και με απλό φορτιστή (3.3 kW, 8A) χρειάζεται 7 ώρες, ενώ ο χρόνος πέφτει στις 4 ώρες με φορτιστή 3,3 kW και 14A. Με το προαιρετικό Wallbox (6,6 kW 32A), ο χρόνος μειώνεται σε 1 ώρα και 45 λεπτά.