Με αφορμή την εκδήλωση γνωριμίας με το I-Pace, που διοργάνωσε σήμερα η εισαγωγική εταιρίας της Jaguar Land Rover στην Ελλάδα, έγιναν γνωστές οι -κατά προσέγγιση- τιμές του πρώτου ηλεκτρικού SUV της βρετανικής εταιρίας, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τον Ιανουάριο.
Τιμές
Έκδοση | Τιμή |
---|---|
S | €83.405 |
SE | €91.880 |
HSE | €98.265 |
First Edition | €109.118 |
Πρώτη επαφή
Μετά την προϊοντική παρουσίαση, που έγινε στο ξενοδοχείο απέναντι από το αεροδρόμιο της Αθήνας, στα Σπάτα, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση 10 περίπου λεπτών με ένα προπαραγωγής αυτοκίνητο, το οποίο ήρθε στην Ελλάδα αποκλειστικά για αυτό το σκοπό.
Αύριο, Σάββατο 29/09, το I-Pace θα βρίσκεται στους στις εγκαταστάσεις των επίσημων αντιπροσώπων της μάρκας Γ. Τζώρτζης (Γλυκά Νερά) και Σπανός (Παλαιό Φάληρο) από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα όπου θα μπορείς να ζήσεις την οδηγική εμπειρία.
Το αυτοκίνητο
Το I-Pace, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jaguar, έκανε το ντεμπούτο του στην φετινή έκθεση της Γενεύης πριν 7 μήνες και προστίθεται στην κορυφή της γκάμας των SUV της βρετανικής εταιρίας, πάνω από τα E-Pace και F-Pace.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής της Jaguar, Ian Callum, έχει δηλώσει ότι το ηλεκτρικό σύνολο του έδωσε απεριόριστη ελευθερία στον σχεδιασμό. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4.682 χλστ., κάτι που το κάνει αρκετά πιο μεγάλο από το E-Pace, αγγίζοντας σχεδόν το μήκος της F-Pace. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 656 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.453 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Από την άλλη, έχει μακρύ μεταξόνιο, που αγγίζει τα 2.990 χλστ., με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι Cd 0,29.
Η Jaguar έχει δεχτεί ήδη περισσότερες από 25.000 προ-παραγγελίες για το I-Pace, με το ηλεκτρικό crossover να εξοπλίζεται σχεδόν με το ίδιο setup του πρωτότυπου. Έτσι, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα, συνολικής απόδοσης 400 ίππων και 700 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,8 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα.
Μπαταρία/Φόρτιση
Η υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου διαθέτει 432 κελιά και έχει χωρητικότητα 90 kWh, κάτι που χαρίζει μια αυτονομία 475 χλμ. Σύμφωνα με την Jaguar, η μπαταρία του I-Pace φορτίζει κατά 80% μέσα σε 45 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 100 kW. Σύμφωνα με την εταιρία σε απλή οικιακή πρίζα -μονοφασικού ρεύματος 3 kW- η φόρτιση του διαρκεί 9 με 12 ώρες, ενώ όσοι χρησιμοποιούν τον wall box φορτιστή (7kW) της εταιρίας στο σπίτι τους, θα φτάσουν το 80% της φόρτισης σε πέντε ώρες. Με φορτιστή 22 kW η φόρτιση διαρκεί 2 ώρες, ενώ με ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος (DC) 50 kW το 80% γεμίζει σε 90 λεπτά, ή 20 λεπτά με ταχυφορτιστή DC 100 kW.
Οι συστοιχίες των μπαταριών είναι τοποθετημένες χαμηλά και ανάμεσα στους δύο άξονες, κάτι που χαμηλώνουν το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, ενώ με την ίση κατανομή των μαζών (50:50), και την ενεργή αερανάρτηση η βρετανική εταιρία υπόσχεται αρκετά sport συμπεριφορά. Τέλος, η Jaguar δίνει εγγύηση 8 χρόνων ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία, αλλά απαιτείται τουλάχιστον μια φόρτιση τους μέσα σε έναν ημερολογιακό μήνα για να ισχύσει η εγγύηση.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό υπάρχει για πρώτη φορά το νέο InControl Touch Pro Duo σύστημα infotainment, το οποίο αποτελείται από δύο οθόνες αφής, και είναι ίδιες με αυτές του Range Rover Velar και του νέου Range Rover Sport. Η πάνω είναι 10″, με την από κάτω να έχει διαγώνιο 5,5″. Αυτές, μαζί με τους “φυσικούς” διακόπτες δίνουν πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.