Η Bentley παρουσίασε την πετρελαιοκίνητη έκδοση της Bentayga πριν 3 χρόνια, και μετά από εμπορική πορεία σχεδόν 30 μηνών την καταργεί από την γκάμα των μοντέλων της για την Ευρώπη. Το νέο αυτό έρχεται λίγες ημέρες μετά την εσαεί κατάργηση των diesel κινητήρων από την Porsche. Το μέτρο της βρετανικής εταιρίας δεν θα είναι τόσο δραστικό, καθώς η Bentayga Diesel θα συνεχίσει να διατίθεται στις αγορές της Ρωσίας, Αυστραλίας και Νότιας Αφρικής.

Να θυμίσω ότι η Bentayga -εκτός από το πρώτο SUV της Bentley– είναι/ήταν παράλληλα το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της βρετανικής εταιρίας που κινούταν και με diesel κινητήρα. To πολυτελές SUV φοράει τον 4,0-λίτρων V8 TDI πετρελαιοκινητήρα του Audi SQ7 με διπλά twin-scroll turbo και ένα ηλεκτρικό turbo e-booster 48 V, αποδίδοντας τα ίδια άλογα με το SQ7, 435 στον αριθμό, με την ροπή να αγγίζει τα 900 Nm.

Ζυγίζει 2.390 κιλά με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 270 χλμ/ώρα, κάνοντας την πετρελαιοκίνητη Bentayga το ταχύτερο diesel SUV στον κόσμο. Πως, όμως, μπορεί να σταθεί η X5 M50d δίπλα της;