Η PSA, μέσω του Laurent Blanchet, επικεφαλής προϊόντων της, έκανε γνωστό πως συνεχίζει να επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη νέων κινητήρων βενζίνης και ηλεκτροκινητήρων, αλλά νέους ντίζελ κινητήρες από τον γαλλικό όμιλο είναι αβέβαιο αν θα δούμε στο μέλλον.

Ο Blanchet τόνισε πως η PSA σταμάτησε προσωρινά την ανάπτυξη νέων ντίζελ κινητήρων προκειμένου να δουν αν η αγορά θα γυρίσει την πλάτη στους κινητήρες αυτούς. Αν δεν υπάρχει ζήτηση, τότε η PSA δεν θα αναπτύξει νέους πετρελαιοκινητήρες. Όπως είπε ο Blanchet, εάν έως το 2022-2023, το μερίδιο αγοράς των ντίζελ είναι 5%, τότε η PSA θα εγκαταλείψει τους πετρελαιοκινητήρες. Εάν όμως το ποσοστό είναι 30%, τότε η ανάπτυξή τους θα συνεχιστεί.

Τους πρώτους 9 μήνες του 2018, οι ντίζελ κινητήρες είχαν μερίδιο αγοράς περίπου 36%, σε αντίθεση με το 50% που είχαν το 2017. Η πτώση αυτή οφείλεται τόσο στο Dieselgate, όσο και στη πιθανή αύξηση της φορολογίας του ντίζελ, αλλά και η πιθανή απαγόρευση της κυκλοφορίας ντίζελ οχημάτων από μεγάλα αστικά κέντρα.