Η Honda έχει να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα στα CR-V ΜΥ2017-2018 στις ΗΠΑ που εξοπλίζονται με τον 1.500αρη turbo κινητήρα. Η εταιρία έχει λάβει αναφορές πως σε ορισμένα CR-V, βενζίνη μπαίνει μέσα στο μπλοκ του κινητήρα και ανακατεύεται με το λάδι. Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτών κατοικούν τόσο σε περιοχές με χαμηλές θερμοκρασίες, όσο και σε περιοχές με υψηλές θερμοκρασίες και η Honda ερευνά τρόπο προκειμένου να επιδιορθώσει το πρόβλημα

Οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων κατάλαβαν πως κάτι δεν πηγαίνει καλά όταν έβλεπαν πως ο δείκτης μέτρησης του λαδιού έδειχνε πως σε σχέση με την προηγούμενη μέτρησή, υπήρχε περισσότερο λάδι μέσα στον κινητήρα, χωρίς κανένας από αυτούς να έχει συμπληρώσει λάδι. Η αύξηση οφείλεται στην προσθήκη βενζίνης, με την εταιρία μέχρι να βρει οριστική λύση, να προχωρά στην αλλαγή λαδιών.

Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισε η Honda πέρυσι στην Κίνα, όπου στα επηρεαζόμενα CR-V MY2016 και MY2017 εντοπίστηκε πως υπήρχαν λάθος ρυθμίσεις στο σύστημα ψεκασμού βενζίνης που είχε ως αποτέλεσμα άκαυστα καύσιμα να περνούν στον στροφαλοθάλαμο, ειδικά όταν ο κινητήρας ήταν κρύος και επικρατούσαν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

Η ανάμιξη βενζίνης με λάδι είναι σίγουρα κακή για την μακροζωία του κινητήρα, μιας και αν το λάδι αραιωθεί, δεν μπορεί να λιπάνει σωστά τον κινητήρα, προκαλώντας γρηγορότερη φθορά στα εξαρτήματα.