Η Nissan θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην πίστα και θα ξεκινήσει νέα συνεργασία με τη Shell, με την έναρξη του πρωταθλήματος της Formula E, που θα διεξαχθεί την επόμενη εβδομάδα.

Η ομάδα Nissan e.dams θα διεξάγει τρεις ημέρες δοκιμών στο Circuit Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας, μαζί με τις άλλες 10 ομάδες που θα συμμετάσχουν στην επόμενη σεζόν του αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωταθλήματος.

Ως η πρώτη Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που θα συμμετάσχει στην Formula E, η Nissan θα αξιοποιήσει την αποδεδειγμένη της εμπειρία και πρωτοκαθεδρία, σε παγκόσμια κλίμακα, στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, έχοντας πουλήσει πάνω από 350.000 Nissan Leaf, από τη έναρξη διάθεσής του μοντέλου, το 2010.

Για το ντεμπούτο του νέου ηλεκτρικού μονοθεσίου, ο ο Roel de Vries, παγκόσμιος επικεφαλής για την εικόνα και το μάρκετινγκ της Nissan, είπε:

Η Formula E αντιπροσωπεύει την πλευρά επιδόσεων του Intelligent Mobility της Nissan, του οράματός μας για να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται, οδηγούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. Ως παγκόσμιος ηγέτης στη διάθεση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στους αγοραστές, είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με μια φημισμένη εταιρεία ενέργειας όπως η Shell, για την προώθηση της κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές, μέσω αυτού του πρωταθλήματος.

Ο πρωταθλητής της Formula E για τη σεζόν 2015-16 Sebastien Buemi και ο Alex Albon, θα αποτελέσουν το δίδυμο των οδηγών για τη Nissan e.dams κατά τη διάρκεια της δοκιμής της επόμενης εβδομάδας και στην επικείμενη σεζόν που ξεκινά στις 15 Δεκεμβρίου.

Εκτός από τα ολοκαίνουργια, 2ης γενιάς (Gen2) αυτοκίνητα της Formula E, η επερχόμενη σεζόν θα περιλαμβάνει ένα νέο, καινοτόμο σχήμα αγώνα. Συγκεκριμένα, τα νέα αυτοκίνητα της Gen2 θα ολοκληρώνουν ολόκληρο τον αγώνα χωρίς την παραδοσιακή αλλαγή οχημάτων στην μέση του αγώνα, γεγονός που χαρακτήριζε τις προηγούμενες σεζόν. Οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους 200 kW ισχύος για το σύνολο του αγώνα, αλλά θα έχουν πρόσβαση σε 225 kW, σε περιόδους του αγώνα, περνώντας από μία ζώνη ενεργοποίησης.

Οι δύο λειτουργίες ισχύος θα υποδεικνύονται με την χρήση διαφορετικών χρωμάτων σε ένα πρωτοποριακό σύστημα LED που θα ενημερώνει τον οδηγό. Επιπλέον, το πρωτοποριακό σύστημα Fanboost θα επιτρέψει στους θεατές να ψηφίσουν για τον αγαπημένο τους οδηγό, με τους τρεις πρώτους να έχουν στη διάθεσή τους μέγιστη ισχύ 250 kW, για σύντομες περιόδους.

Για την πέμπτη περίοδο του πρωταθλήματος, όλοι οι αγώνες της Formula E θα έχουν προκαθορισμένο χρόνο 45 λεπτών συν ένα γύρο, αντί για έναν προκαθορισμένο συνολικό αριθμό γύρων.