Μέχρι σήμερα το Seat Leon FR ήταν διαθέσιμο με τον 1.800άρη TSI τετρακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 180 ίππων και 250 Nm ροπής. Χωρίς, όμως, καμία επίσημη ενημέρωση, η ισπανική εταιρία καταργεί το συγκεκριμένο σύνολο και εφοδιάζει πλέον το μοντέλο με δύο νέους κινητήρες. Τον 1.500άρη TSI EVO και τον 2,0-λιτρο TSI.

Ο τελευταίος αποδίδει 190 άλογα και 320 Nm ροπή, διαθέσιμα από τις 1.500 έως 4.100 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού (υγρού) συμπλέκτη DSG, και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 228 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 141 γρ/χλμ.

Ο 1.500άρης κινητήρας στην “μικρή” έκδοση αποδίδει 130 άλογα και 200 Nm ροπή διαθέσιμα από τις 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 203 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 113 γρ/χλμ.

Ο ίδιος κινητήρας στην “μεγάλη” έκδοση αποδίδει 150 άλογα και 200 Nm ροπή διαθέσιμα από τις 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή το 7-τάχυτο αυτόματο DSG, και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 215 και 213 χλμ/ώρα αντίστοιχα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,1 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 117 και 115 γρ/χλμ. αντίστοιχα.