Ο Jason Fenske του Engineering Explained στο νέο του video μας αποκαλύπτει κάθε λεπτομέρεια του 2,0-λιτρου K20C1 turbo κινητήρα του Honda Civic Type R.

Ο κινητήρας διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ και αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, με την πολλαπλή εξαγωγής του κινητήρα να είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή, μια λύση που εξοικονομεί βάρος, ενώ παράλληλα βοηθά την απόκριση του turbo, βελτιώνοντας και τις εκπομπές ρύπων.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης την ίδια τεχνολογία ψύξης πιστονιών με αυτή που χρησιμοποιούν οι κινητήρες της Honda στα μονοθέσια της Formula 1, ενώ έχει δύο παραδοσιακού σχεδιασμού εκκεντροφόρους με μια καδένα που η Honda δηλώνει πως έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αντέξει σε όλη τη διάρκεια της ζωής του κινητήρα χωρίς να χρειάζεται συντήρηση.

Οι βαλβίδες εξαγωγής περιέχουν νάτριο προκειμένου να κρατηθούν πιο δροσερές, με το σύστημα άμεσου ψεκασμού να αυξάνει την ροπή στρέψης σε ολόκληρο το εύρος των στροφών του κινητήρα. Η Honda έχει τοποθετήσει στον κινητήρα μικρότερα και ελαφρύτερα μπουζί που προσφέρουν περισσότερο χώρο μέσα στον θάλαμο καύσης.