Στο περιθώριο της δημοπρασίας του οίκου RM Sotheby’s που διεξήχθη στο Porsche Experience Center της Ατλάντα των ΗΠΑ, η μοναδική Porsche 911 Project Gold πουλήθηκε για 2.743.500 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά έσοδα της δημοπρασίας (2.589.027 ευρώ) να πηγαίνουν όλα στο μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Ferry Porsche που στηρίζει νοικοκυριά στη Λειψία και στη Στουτγάρδη μέσω προγραμμάτων έρευνας, εκπαίδευσης, αθλητισμού, πολιτισμού, περιβάλλοντος και κοινωνικών υποθέσεων.

Το Project Gold δημιουργήθηκε ως μέρος των εορτασμών για τα 70στα γενέθλια της Porsche και δεν είναι τίποτα άλλο από ένα restomod μιας 911 (993) Turbo από την ίδια την εταιρία, η οποία όμως δεν είναι street-legal γι’αυτούς τους λόγους. Το Project Gold χρειάστηκε 18 μήνες για να ολοκληρωθεί και πρόκειται για μια νέα παραγωγή με σαφείς αναφορές στο παρελθόν.

Για να δημιουργήσει αυτή τη bespoke Turbo, η Porsche πήρε μια 993 και την απογύμνωσε. Έπειτα το “κέλυφος” πέρασε μια διαδικασία αντιδιαβρωτικής προστασίας και την ίδια διαδικασία βαφής που εφαρμόζεται στα σύγχρονα οχήματα της Porsche, βάφοντας την στο ίδιο χρυσοκίτρινο μεταλλικό χρώμα (Golden Yellow Metallic) της 911 Turbo S Exclusive Series.

Ακολούθως, η Porsche τοποθέτησε έναν ολοκαίνουργιο 3,6-λίτρων twin-turbo επίπεδο αερόψυκτο κινητήρα απόδοσης 450 ίππων, τον ίδιο που είχε η 911 (993) Turbo S. Αυτός, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης του πρωτοτύπου, τα οποία προέρχονταν από το Porsche Classic τμήμα. Για να σηματοδοτήσει τη σημασία του αυτοκινήτου, η Porsche έβαλε ένα νέο αριθμό πλαισίου, ο οποίος είναι ο αμέσως επόμενος από τον αριθμό που τοποθετήθηκε στο τελευταίο μοντέλο παραγωγής της 993 Turbo, που κατασκευάστηκε το 1998.

Για το εσωτερικό, η Porsche Exclusive Manufaktur έχει φροντίσει για κάθε λεπτομέρεια και εμπνέεται επίσης από τη 911 Turbo S Exclusive. Ως εκ τούτου, περιλαμβάνει μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και χρυσές ραφές για αντίθεση.

Η Porsche Classic δημιούργησε επίσης δύο γνήσια ανταλλακτικά για την 993 που εμπνεύστηκαν από το “Project Gold”. Έτσι οι ιδιοκτήτες μπορούν να αναβαθμίσουν τα οχήματά τους με ένα αλουμινένιο καπάκι ρεζερβουάρ (διαθέσιμοι για όλες τις 911 παραγωγής από 1980 έως 1998), αλλά και με μια μαύρη απόληξη εξάτμισης.