Πως στέκεται το Audi RS4 του 2008 δίπλα στο νέο Audi S3

Σχετικά άρθρα

Ή εναλλακτικά, πως μπορεί το νέο Audi S3 με τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο να σταθεί δίπλα στο Audi RS4 (B7) του 2008 με τον 4,2-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο;

Κάτω από το καπό του S3 υπάρχει ο 2-λιτρος τετρακύλινδρος TFSI κινητήρας, απόδοσης 310 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Quattro και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το βάρους 1.470 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Από την άλλη, κάτω από το καπό του RS4 υπάρχει ο 4,2-λιτρων ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας, απόδοσης 420 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 430 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Quattro και του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το βάρους 1.720 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,9 δευτ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr