Δοκιμών συνέχεια για την BMW M140i στη γερμανική πίστα. Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 της BMW θα είναι προσθιοκίνητη και θα κατασκευάζεται σε μια νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της εταιρίας η οποία θα είναι διαφορετική από την UKL των X1, 2 Series Active Tourer και Gran Tourer.

Η πλατφόρμα, όπως δήλωσε ο Klaus Frohlich, υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της γερμανικής εταιρίας, θα ονομαστεί FAAR και αποτελεί την εξέλιξη της UKL. Η νέα πλατφόρμα είναι αρθρωτή και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μπορεί να φιλοξενήσει και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Η πλατφόρμα είναι συμβατή με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW, με την M140i M Performance να είναι τετρακίνητη και να φορά έναν 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320-340 ίππων.

Η νέα Σειρά 1 θα ζυγίζει λιγότερο από τη σημερινή γενιά, με τους χώρους στο εσωτερικό να αυξάνονται. Θα γίνει το πρώτο μοντέλο της BMW που θα κατασκευαστεί πάνω στην FAAR πλατφόρμα, μιας και θα ακολουθήσουν τα 2 Series Gran Turismo, 2 Series Active Tourer, 2 Series Gran Tourer, iX1 και X1.

Πιθανότερη ημερομηνία παρουσίασης είναι προς το τέλος του 2018, στις αρχές του 2019, με το αυτοκίνητο να προσφέρει σαφώς περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, θα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, μειωμένο βάρος κλπ., κάτι που είναι κύρια χαρακτηριστικά επιλογής ενός καθημερινού αυτοκινήτου.

Η νέα Σειρά 1 πρακτικά θα αποτελεί την hatchback έκδοση της sedan έκδοσης, με την BMW να προσφέρει το αυτοκίνητο και με το X-Drive σύστημα τετρακίνησης στα μοντέλα M-Sport, τοποθετώντας το αυτοκίνητο απέναντι από το Golf R και το Focus RS.