Ενδοεταιρική “μάχη” στα 800 μέτρα μεταξύ δύο εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα μοντέλων της γερμανικής εταιρίας, καθώς το ένα είναι ξεκάθαρα sportscar και το άλλο sport οικογενειακό.

Ξεκινώντας από το δεύτερο, να θυμίσω το μοντέλο της Porsche παίρνει δύναμη από έναν twin-turbo V8 4,0-λιτρο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με την ηλεκτρική ενέργεια και παράγει συνολικά 680 άλογα, στις 5.750-6.000 σ.α.λ., και 850 Nm ροπής, από τις 1.400 μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. Η δύναμη φτάνει στους δύο άξονες, μέσα από ένα 8-τάχυτο αυτόματο PDK κιβώτιο, με το βάρος του να ανέρχεται στα 2.325 κιλά.

Η 911 Turbo S φορά έναν επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα, 3,8 λίτρων, με διπλά turbo, που αποδίδει μέχρι 580 άλογα, στις 6.750 σ.α.λ., και 700 Nm ροπής, στις 2.100-4.250 σ.α.λ. (750 Nm με Overboost). Η κίνηση φτάνει και στους δύο άξονες, μέσα από ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK, και ζυγίζει 1.600 κιλά. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα, για να σταματήσει στα 330 χλμ/ώρα.