Όπως κατάλαβες από τον τίτλο το συγκεκριμένο ημερολόγιο δεν είναι ένα απλό ημερολόγιο τοίχου, καθώς η Ferrari το περιγράφει ως μια διεγερτική εμπειρία αισθήσεων, που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της. Πιο συγκεκριμένα όσοι το απέκτησαν θα μπορούν να “βιώσουν μοναδικές μυρωδιές και ήχους” που συνοδεύουν τις φωτογραφίες, με του ήχους να προέρχονται από μια εφαρμογή και τις μυρωδιές από το ίδιο το ημερολόγιο.

Έτσι, θα πρέπει να “τρίψεις” την εικόνα του ταχυμέτρου στις σελίδες του ημερολογίου για να μπορέσεις να μυρίσεις, χωρίς να αναφέρεται τι. Το κόστος του ημερολογίου ανέρχεται στα €85 και βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 5.000 κομματιών. Και φυσικά έγινε άμεσα sold out. Ferrari είσαι…