Τα πιο ασφαλή και τα πιο επικίνδυνα αυτοκίνητα του 2018

Σχετικά άρθρα

Κάθε χρόνο, ο EuroNCAP δημοσιεύει τη λίστα με τα ασφαλέστερα ανά κατηγορία αυτοκίνητα, τα οποία προτείνει μάλιστα για αγορά. Οι βαθμολογίες αστεριών δεν μπορούν να συγκριθούν άμεσα μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών οχημάτων, επομένως δημοσιεύεται το “Best in Class” που δείχνει ποια οχήματα έχουν αποδώσει καλύτερα από τους ανταγωνιστές τους. Καθώς οι απαιτήσεις για κάθε αστέρι καθίστανται αυστηρότερες κάθε χρόνο, η σύγκριση “Best in Class” γίνεται μόνο εντός κάθε ημερολογιακού έτους, έτσι ώστε όλα τα οχήματα να αξιολογούνται σύμφωνα με τα ίδια πρότυπα.

Best in Class 2018

Για τον προσδιορισμό του Best in Class, γίνεται υπολογισμός του σταθμισμένου αθροίσματος των βαθμολογιών σε καθέναν από τους τέσσερις τομείς αξιολόγησης: Ενήλικος επιβάτης, Παιδί, Πεζός και Συστήματα Ασφάλειας. Το άθροισμα αυτό χρησιμοποιείται ως βάση για τη σύγκριση των οχημάτων. Τα αυτοκίνητα πληρούν τις προϋποθέσεις του Best in Class με βάση μόνο την αξιολόγησή τους με τον στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας. Δεν περιλαμβάνονται πρόσθετες αξιολογήσεις βάσει προαιρετικού εξοπλισμού.

Φέτος, το EuroNCAP απονέμει επίσης ένα βραβείο για τα ασφαλέστερα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα που δοκίμασε την χρονιά. Αν και αυτά τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι σε διαφορετικές κατηγορίες μεγέθους, ο οργανισμός ελπίζει ότι το βραβείο θα καθοδηγήσει τους καταναλωτές που αναζητούν τη μέγιστη ασφάλεια από το ηλεκτρικό ή υβριδικό τους όχημα.

  • Small Family Car: Mercedes A-Class
  • Large Family Car: Lexus ES
  • Large Off-Road: Hyundai Nexo
  • Hybrid & Electic: Lexus ES

Mercedes A-Class

Συγκεκριμένα, η Mercedes A-Class πήρε 96% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 91% στη προστασία παιδιών, 92% στη προστασία πεζών και 75% στα συστήματα ασφαλείας.

Lexus ES

Το Lexus ES πήρε 91% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 87% στη προστασία παιδιών, 90% στη προστασία πεζών και 77% στα συστήματα ασφαλείας.

Hyundai Nexo

το Hyundai Nexo απέσπασε 94% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 87% στη προστασία παιδιών, 67% στη προστασία πεζών και 80% στα συστήματα ασφαλείας.

Τα χειρότερα

Από την άλλη, το χειρότερο μοντέλο που δοκίμασε φέτος το Euro NCAP είναι το Fiat Panda, που όπως το Punto πέρυσι, πήρε 0 αστέρια ασφαλείας. Ακολούθησε το νέο Jeep Wrangler με μόλις 1 αστέρι ασφαλείας και το νέο Suzuki Jimny με 3 αστέρια.

Ακολουθεί η λίστα με όλα τα αυτοκίνητα που δοκίμασε φέτος ο Euro NCAP, ταξινομημένα από την μεγαλύτερη προς την μικρότερη βαθμολογία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...