Η “βόμβα” στο WRC έσκασε προχθές, με την ανακοίνωση της υπογραφής του Sebastien Loeb με την Hyundai Motorsport για δύο χρόνια, και την μερική συμμετοχή του στο πρωτάθλημα rally. Πιο συγκεκριμένα, ο Loeb θα μοιραστεί με τον Dani Sordo το τρίτο εργοστασιακό i20 WRC, θα τρέξει σε έξι αγώνες το 2019, με τον πρώτο αγώνα του είναι το rally του Μόντε Κάρλο, μόλις μια εβδομάδα μετά το πέσιμο της καρό σημαίας στο Dakar. Από την άλλη, ο Sordo θα τρέχει σε 8 αγώνες, με τον πρώτο του αγώνα να είναι στο rally του Μεξικό.

Αναπόφευκτα, η “βόμβα Loeb” είχε παράπλευρες απώλειες, καθώς η κορεάτικη ομάδα είχε πέντε οδηγούς στο ενεργητικό της για τρία αυτοκίνητα. Αυτοί ήταν: ο Thierry Neuville, ο Dani Sordo, ο Andreas Mikkelsen, ο Hayden Paddon και ο Γάλλος εννιά φορές πρωταθλητή του WRC. Πριν λίγη ώρα, όμως, ο 31-χρονος Νεοζηλανδός οδηγός έκανε γνωστό ότι δεν θα τρέξει στο WRC το 2019, καθώς δεν υπάρχει χώρος.

Ο Paddon λέγεται ότι είχε συμφωνήσει με την Hyundai για να τρέξει το 2019, αλλά η εμφάνιση του Loeb την τελευταία στιγμή τον άφησε χωρίς θέση. Ο Νεοζηλανδός ήταν μέλος της κορεάτικης ομάδας από το 2014 και έχει κατακτήσει με το i20 WRC μια νίκη, έχει κερδίσει 42 ειδικές διαδρομές και έχει ανέβει 8 φορές στο podium. Τέλος, η αποδέσμευση του Paddon φέρεται να φέρνει τον Andreas Mikkelsen πιο κοντά στην πλήρη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς.