Από το 1986 έως το 1992, η BMW κατασκεύασε συνολικά 16.202 αυτοκίνητα της M3 (E30), και σήμερα οι τιμές τους κυμαίνονται από €80.000 μέχρι €150.000+, ανάλογα την κατάσταση και την έκδοση του αυτοκινήτου.
Ο Paul Marshall, ένας Αμερικάνος από το Allen του Texas, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον πληρώσει οποιοδήποτε ποσό πάνω από 30.000 δολάρια να ξεκινήσει ένα άκρως ενδιαφέρον project. Πιο συγκεκριμένα, ο Marshall αναφέρει ότι πουλάει το τελευταίο αχρησιμοποίητο, και μη καταχωρημένο εργοστασιακό σασί μιας M3 (E30). Ο κωδικός του αμαξώματος ως ανταλλακτικό είναι 41 00 1 979 078, και όπως βλέπεις στις φωτογραφίες έχει ακόμα όλα τα αυτοκόλλητα του εργοστασίου.
Δεν διαθέτει αριθμό πλαισίου (VIN), καθώς δεν έχει καταχωρηθεί ποτέ, γεγονός που καθιστά το σασί ιδανικό για κάποιο project ανακατασκευής/αποκατάστασης. Ο Marshall αναφέρει ότι έχει στην κατοχή του το εν λόγω σασί για πάνω από 15 χρόνια και ήταν αποθηκευμένο μέσα σε αεροπλάστ και σε ξύλινη παλέτα.
Σημείωση: Ο αναγνώστης μας Δημήτριος Σπυρόπουλος, ιδιοκτήτης της Veloce Classic London, μας έστειλε το εξής:Αυτό είναι σασί για τις αγωνιστικές M3 που επειδή είχαν ατυχήματα αναγκαστικά έπρεπε να υπάρχουν καρότσες αντικατάστασης. Μια τέτοια καρότσα μπορεί να αγοραστεί και σήμερα. Οι καρότσες αυτές δεν έχουν αριθμό σασί και είναι παράνομο να αποκτήσουν, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ευρωπαϊκή αγορά.
Επίσης, απαγορεύεται να πουληθούν και αγοράζονται με ειδικό συμβόλαιο μόνο εφόσον αποδεικνύεται η καταστροφή της παλιάς καρότσας. Το πως αποκτήθηκε η συγκεκριμένη είναι άγνωστο, αλλά δεν θα μου φανεί περίεργο αν η BMW ζητήσει την καταστροφή της (έχει το δικαίωμα βάσει συμβολαίου πώλησης).
Όπως και να έχει, τέτοια ανταλλακτικά ανοίγουν την όρεξη σε εγκληματικές πρακτικές, για παράδειγμα κάποιος αγοράζει τίτλο από ένα κατεστραμμένο αυτοκίνητο κλέβει ένα καλό αυτοκίνητο και φτιάχνει πάνω στο κέλυφος αυτό ένα τέλειο αυτοκίνητο με ελάχιστο κόστος.