Η Toyota συμφώνησε με την Kenworth, κατασκευάστρια φορτηγών, προκειμένου να κατασκευάσει 10 Kenworth T680 που θα εξοπλίζονται με τον δικό της κινητήρα υδρογόνου. Τα φορτηγά θα κυκλοφορούν στους δρόμους του Λος Άντζελες και του Σαν Μπερναρντίνο.
Η Toyota παρουσίασε τον Απρίλιο του 2017 το φορτηγό υδρογόνου της, για να ξεκινήσει τις δοκιμές του τον Οκτώβριο του ίδιου έτους. Πέρυσι παρουσίασε την εξελιγμένη έκδοσή του, με κυριότερη αναβάθμιση να είναι η αύξηση της αυτονομίας του ανά γέμισμα, από τα 200 μίλια (320 χλμ.) στα 300 μίλια (483 χλμ.)
Το Project Portal “Alpha”, όπως είναι η κωδική ονομασία του φορτηγού, έχει γράψει μέχρι σήμερα περίπου 20.000 χλμ. δοκιμών και μεταφορών φορτίων στα λιμάνια του Long Beach και του Λος Άντζελες. Το φορτηγό είναι εξοπλισμένο με δύο κυψέλες υδρογόνου, προερχόεμενες από το Mirai, και μια μπαταρία 12 kWh, με το σύνολο να αποδίδει 679 άλογα και 1.794 Nm ροπής.
Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την εξελιγμένη έκδοση του να προσθέτει μια καμπίνα (με κρεβάτι) για τον οδηγό και μια δεξαμενή καυσίμου τοποθετημένη έτσι που αυξάνει το χώρο της καμπίνας, χωρίς να αυξάνεται το μεταξόνιο του.
Να θυμίσω ότι η Toyota έχει ήδη κυκλοφορήσει το πρώτο λεωφορείο υδρογόνου, ενώ θέλει να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή οχημάτων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.