Ο βελτιωτικός οίκος του Stefan Siemoneit ονομάζεται Siemoneit Racing, και έχει έδρα την πόλη Stade της Γερμανίας. Τις προηγούμενες ημέρες παρουσίασε το νέο του project που αφορά το Seat Leon Cupra ST και θέλοντας να το κάνει το “RS4 του φτωχού”, ο οίκος επικεντρώθηκε στην αναβάθμιση του 2,0-λιτρου turbo κινητήρα του, ο οποίος από το εργοστάσιο αποδίδει 300 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ..
Με την περιποίηση της Siemoneit Racing, όμως, αυτός αποδίδει πλέον 514 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 620 Nm στις 3.600 σ.α.λ., επιταχύνοντας από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτ. εξαιτίας της τετρακίνησης του μοντέλου. Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, η εταιρία έχει τοποθετήσει in-house αξεσουάρ στον κινητήρα, όπως νέο μεγαλύτερο turbo, νέο σύστημα “αναπνοής” με μεγαλύτερη ροή αέρα και νέο intercooler.
Ακόμα, υπάρχουν νέα μπεκ και αντλία καυσίμου, αλουμινένια αντλία λαδιού με μεγαλύτερη κατά δύο λίτρα χωρητικότητα, ενώ ο συμπλέκτης είναι επτάδισκος. Τέλος, η Siemoneit Racing τοποθετεί ελαστικά Michelin Sport Pilot Cup 2 στις δικιές in-house 19άρες ζάντες και αμορτισέρ της KW μαζί με τα κεραμικά φρένα του Audi RS3 διαμέτρου 370 χλστ.