Το 2018, η Infiniti πούλησε στην αγορά των Η.Π.Α. 8.101 QX30, και στην Ευρώπη μόλις 2.968 Q30 και 900 QX30, με τα δύο μοντέλα να είναι πρακτικά ταυτόσημα καθώς η μόνη τους διαφορά είναι η αυξημένα κατά 20 χλστ. απόσταση από το έδαφος του δεύτερου.

Τα νούμερα αυτά είναι μειωμένα κατά 42,5% και 59% (λογίζοντας τα Q30 και QX30 ως ένα) σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του 2017 και αναπόφευκτα ο πρόεδρος της ιαπωνικής premium εταιρίας, Christian Meunier, ανέφερε σε συνέντευξη του στην έκθεση του Detroit ότι το μοντέλο είναι αποτυχημένο εμπορικά.

Όπως πιθανώς να θυμάσαι, το QX30 δεν είναι τίποτα άλλο από μια Mercedes GLA με τα σήματα της Infiniti, με τον Meunier να ανακοινώνει ότι η εταιρία σχεδιάζει ήδη τη δεύτερη γενιά του μοντέλου. Αυτό, όμως, θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα η οποία θα είναι εξολοκλήρου της Infiniti, με το νέο μοντέλο να μην αναμένεται πριν το 2021.