Τετράτουρμπο Mazda Protege με σωληνώσεις για υδραυλικές εγκαταστάσεις

Σχετικά άρθρα

Κάποιοι είχαν την ιδέα να βάλουν στον 2,0-λιτρο κινητήρα ενός 20 ετών Mazda Protege τέσσερα turbo. Όχι δεν πρόκειται για κάποιο setup για αγώνες dragster, αλλά για μια “τρελή” ιδέα ορισμένων, με την εγκατάσταση να γίνεται με σωληνώσεις για υδραυλικές εγκαταστάσεις.

Και δεν έμειναν εκεί, μιας και τοποθέτησαν στον κινητήρα και σύστημα NOS. Άντεξε η εγκατάσταση ή όχι; Η απάντηση στο video που ακολουθεί (πήγαινε στο 11:45 του video αν δεν θέλεις να δεις τη διαδικασία εγκατάστασης του setup).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr