Όταν η Liberty Media αγόρασε την Formula 1 από τον Bernie Ecclestone, ανακοίνωσε πως ήθελε να κάνει το άθλημα μεγαλύτερο και πιο προσιτό. Σύμφωνα με τα επίσημα η εταιρία έχει καταφέρει τους στόχους της μιας οι αριθμοί τηλεθέασης αυξήθηκαν σημαντικά, όπως και ο αριθμός των νέων οπαδών.
Συγκεκριμένα το 2018, 490,2 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές παρακολούθησαν τους αγώνες της Formula 1, νούμερο που είναι 10% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2017. Μάλιστα το ποσοστό αυτό είναι ακόμη μεγαλύτερο, 14%, όταν κοιτά κανείς τις 20 μεγαλύτερες αγορές της Formula 1 παγκοσμίως (Αλφαβητικά: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ινδονησία, Ιταλία, Μεξικό, Ολλανδία, Αφρική, Ινδία, Λατινική Αμερική, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες.). Υπήρχαν μάλιστα και χώρες που το ποσοστό ήταν πολύ μεγαλύτερό όπως στην Ινδία (+87%), στη Γαλλία (+51%), στη Ρωσία (+27%) και στις ΗΠΑ (+20%).
Οι περισσότεροι τηλεθεατές προέρχονται από τη Βραζιλία, όπου 115,2 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν πέρυσι Formula 1. Ακολουθεί η Κίνα με 68 εκατομμύρια τηλεθεατές και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με 34,2 εκατομμύρια θεατές.
Συνολικά 1,59 δισεκατομμύρια άνθρωποι (+3% σε σχέση με το 2017) είδανε πέρυσι έστω και μια φορά στη τηλεόρασή τους κάποιον αγώνα της Formula 1, στις 20 μεγαλύτερες αγορές, με το νούμερο να αυξάνεται στα 1,758 δισ. άνθρωποι παγκοσμίως, με το 61% των νέων τηλεθεατών να ήταν ηλικίας κάτω των 35 ετών.
Το Grand Prix με την μεγαλύτερη τηλεθέαση ήταν αυτό του Μονακό, μιας και τον παρακολούθησαν περισσότεροι από 110 εκατ. άνθρωποι (+10%), ενώ ακολούθησαν αυτά του Μπαχρέιν, της Γαλλίας, της Αυστρίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Ιταλίας και του Μεξικό, με το καθένα να το παρακολουθούν περισσότερα από 90 εκατομμύρια άνθρωποι.
Σημαντική αύξηση είδε τόσο το Formula1.com, όσο και οι λογαριασμοί σε Facebook, Twitter, Instagram και YouTube.