Porsche Cayenne Turbo Vs Range Rover Sport SVR Vs G63 σε μάχες εντός και εκτός δρόμου

Σχετικά άρθρα

Ένα ακόμη video “κόντρας” του Carwow στο οποίο βλέπουμε τα Porsche Cayenne Turbo και Range Rover Sport SVR να μάχονται στην ευθεία για το ποιο από τα δύο είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση, τόσο από στάση, όσο και ρολαριστά.

Ακολουθεί ένα τεστ φρεναρίσματος, ενώ στη συνέχεια τα δύο SUV συναντούν ένα Mercedes-AMG G63 προκειμένου να κοντραριστούν και σε μια απόσταση περίπου 100 μέτρων σε ένα χωράφι.

Η AMG G63 φορά τον V8 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 585 ίππων, με την ροπή να αγγίζει τα 850 Nm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι. Το βάρους 2.560 κιλών αυτοκίνητο, είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτο, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ/ώρα (240 χλμ/ώρα με το πακέτο AMG Driver’s).

H Porsche Cayenne Turbo φορά έναν V8 bitrubo 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 550 ίππων με 770 Nm ροπή. Αυτά στέλνονται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός νέου 8-τάχυτου Tiptronic S αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,1 δευτ., νούμερο που πέφτει στα 3,9 δευτ., όταν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το προαιρετικό Sport Chrono πακέτο, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 286 χλμ/ώρα, ενώ το βάρος της αγγίζει τα 2.175 κιλά.

Από την άλλη, το Range Rover Sport SVR έχει κάτω από το καπό έναν 5,0-λιτρο V8 κομπρεσοράτο κινητήρα, που αποδίδει 575 άλογα και 700 Nm ροπής. Αυτά στέλνονται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 283 χλμ/ώρα, ενώ το βάρος του αγγίζει τα 2.310 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr