Η Ford ανακοίνωσε πως κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2018 παρουσίασε ζημιές ύψους 116 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών 2,6 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017, εξαιτίας τότε της φορολογικής μεταρρύθμισης στις ΗΠΑ. Σε όρους EBITDA τα κέρδη ανήλθαν σε περίπου 300.000 δολάρια.

Τα έσοδα της Μπλε Οβάλ εταιρίας διαμορφώθηκαν στα 41,8 δισ. δολάρια για την ίδια χρονική περίοδο, αυξημένα κατά 1% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Στις ΗΠΑ η εταιρία παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 2 δισ. δολαρίων, αλλά σε όλες τις άλλες αγορές είχε ζημιές, με τις μεγαλύτερες να προέρχονται από την Κίνα, όπου είδε τις ζημιές να ανέρχονται σε 381 εκατ. δολάρια.

Κατά το 2018 η Ford παρουσίασε λειτουργικά κέρδη 7 δισ. δολαρίων, έχοντας περιθώριο κέρδους 4,4%. Στόχος της είναι τα επόμενα χρόνια τα κέρδη να αυξηθούν ακόμη περαιτέρω, μιας και προσδοκά σε περιθώριο κέρδους 8%.

Την προηγούμενη εβδομάδα η Ford εξέφρασε τις ανησυχίες της για το 2019, αναμένοντας ζημιές λόγω του κόστους των δασμών, αλλά και της αβεβαιότητας σχετικά με την έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στις 10 Ιανουαρίου η Ford ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει σε περικοπή χιλιάδων θέσεων εργασίας στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα εξετάζει και το κλείσιμο κάποιων εργοστασίων της στη Γηραιά Ήπειρο, ως μέρος του σχεδίου της να παρουσιάσει κέρδη με λειτουργικό περιθώριο 6%.

Σχετικά με το Brexit, η Ford πιστεύει πως αν τελικά δεν υπάρξει συμφωνία ανάμεσα σε Ε.Ε και στην Αγγλία, τότε το Brexit θα της κοστίσει από 500 εκατ, έως 1 δισ. δολάρια.