Το Super Bowl είναι ο τελικός του Αμερικάνικου football. Πρόκειται για το ακριβότερο τηλεοπτικό πρόγραμμα του κόσμου, μιας και τα 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικής διαφήμισης πωλούνται για περίπου 5 εκατ. δολάρια, μιας και θεωρείται το πρόγραμμα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις Η.Π.Α.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ανάμεσα στις εταιρίες που θα επιλέξουν να διαφημιστούν κατά τη διάρκεια του θα είναι και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Kia Αμερικής πήρε την απόφαση να μην πληρώσει κάποιον celebrity για τη διαφήμισή της στο Super Bowl.

Αντ’αυτού, τα χρήματα που θα έπαιρναν οι συγκεκριμένοι celebrities, θα τα δώσει στο νέο πρόγραμμα υποτροφιών που ξεκίνησε, το “The Great Unknowns Scholarship”, το οποίο έχει ως σκοπό να δίνει υποτροφίες σε παιδιά προκειμένου να σπουδάσουν στη τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Να θυμίσω πως πέρυσι, η Kia πλήρωσε τους Steven Tyler και Emerson Fittipaldi προκειμένου να διαφημίσουν το Stinger GT. H Hyundai πέρυσι έκανε κάτι αντίστοιχο, μια και δεν χρησιμοποίησε celebrities, δίνοντας τα συγκεκριμένα χρήματα στην παιδιατρική έρευνα για την θεραπεία του καρκίνου. Επίσης ούτε η Toyta χρησιμοποίησε celebrities, μιας και πέρυσι ετοίμασε θεματικές διαφημίσεις.