Ο Gigi Galli ξεκίνησε δοκιμές με μια εξελιγμένη, δεύτερη έκδοση του Kia Rio Supercar του, με το οποίο σκέφτεται να επιστρέψει φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross με την ομάδα του GGRX.

Ο πρώην οδηγός του WRC έκανε το ντεμπούτο του με το πρώτης έκδοσης του Rio στον αγώνα Franciacorta το 2015 και στη συνέχεια πούλησε το αυτοκίνητο στον Ούγγρο οδηγό Lukacs Kornel, ο οποίος έτρεξε με αυτό το 2017.

Ο Ιταλός αναφέρει ότι η νέα έκδοση του αυτοκινήτου έχει βελτιώσεις σχεδόν σε κάθε τομέα του, ενώ το σύστημα ψύξης είναι τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος, όπως το Polo της Volkswagen Motorsport που κέρδισε το πρωτάθλημα, τονίζοντας:

Έχουμε κάνει τα πρώτα 200 χιλιόμετρα δοκιμών με αυτό το αυτοκίνητο και οι πρώτες εντυπώσεις σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα rallycross που έχω οδηγήσει, θα έλεγα ότι αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Τώρα πρέπει να ελέγξουμε την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και έπειτα πρέπει να πάρω κάποια απόφαση για το πως θα συνεχίσω.

Ο Galli αναφέρει ότι ενώ θα ήθελε να αγωνιστεί ο ίδιος με το νέο αυτοκίνητο, ψάχνει για έναν έμπειρο οδηγό rallycross, ώστε αυτός να εκμεταλλευτεί πλήρως τη δυναμική του αγωνιστικού, για να προσθέσει:

Αφού δοκιμάσαμε αυτό το αυτοκίνητο για πρώτη φορά, θα ήθελα να τρέξω γιατί μου δίνει το κίνητρο να αγωνιστώ πάλι, αλλά το πρόβλημα για μένα είναι ότι είμαι σίγουρος ότι εξακολουθώ να μην έχω εμπειρία στο rallycross. Θα ήμουν πιο ευχαριστημένος να βρω έναν έμπειρο οδηγό, που μπορεί να συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ή ακόμα και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα για να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Μόνο το σύστημα μετάδοσης της Unic είναι ίδιο με την προηγούμενη έκδοση του αγωνιστικού, με τον 2,0-λιτρο κινητήρα να κατασκευάζεται από την Lehmann, αλλά τώρα να βασίζεται σε ένα μπλοκ της Kia. Ο Galli εξήγησε:

Για να είμαι ειλικρινής όλο το αυτοκίνητο είναι εντελώς διαφορετικό, ξεκινώντας από την κινηματική, το κέντρο περιστροφής, τη κατανομή βάρους και την ισορροπία είναι εντελώς διαφορετικά. Για παράδειγμα, τα άκρα έχουν ένα εντελώς διαφορετικό σχέδιο, κατασκευασμένο για αυτό το αυτοκίνητο. Στο προηγούμενο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαμε άκρα από ένα R5 αγωνιστικό, τώρα είναι καλύτερα για το rallycross και είναι πιο ελαφριά. Το μόνο πράγμα που δεν άλλαξα είναι το κιβώτιο, γιατί ήμουν χαρούμενος, αλλά ακόμα και αυτό είναι σε διαφορετική θέση.