Η Honda έχει πάρει την απόφαση να μην προσφέρει το νέο CR-V με diesel κινητήρα, πιστεύοντας πως το CR-V Hybrid θα καλύψει την ζήτηση των diesel μοντέλων.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Dave Hodgetts, επικεφαλής της Honda Αγγλίας, δήλωσε πως το CR-V Hybrid θα έχει παρόμοια τιμή με το απερχόμενο CR-V diesel, θεωρώντας μάλιστα πως το υβριδικό CR-V θα αντιπροσωπεύει το 50% των ετήσιων πωλήσεων του CR-V που εκτιμάται πως θα φτάσει τις 60.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Το νέο CR-V Hybrid φορά τον i-MMD (Intelligent Multi Mode Drive) σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο i-VTEC κινητήρας βενζίνης στον κύκλο Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες, που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 1,3 kWh. Η συνολική απόδοση του συνόλου αγγίζει τα 184 άλογα και η ροπή φτάνει τα 315 Nm. Σύμφωνα με την Honda, η προσθιοκίνητη έκδοση του CR-V Hybrid καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 120 γρ/χλμ. Η τετρακίνηση έκδοση του CR-V Hybrid εκπέμπει 126 γρ. CO2 ανά χλμ., με την μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 5,5 λίτρα/100 χλμ.

Η υβριδική έκδοση του μοντέλου είναι στο πλαίσιο της δέσμευσης της ιαπωνική εταιρία ότι θα υπάρχει ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε μοντέλο της στην Ευρώπη. To i-MMD διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης για την παροχή της καλύτερης δυνατής απόδοσης. Στη λειτουργία EV Drive, το σύστημα αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου για να τροφοδοτήσει τον ηλεκτρικό κινητήρα και να κινήσει τους τροχούς, με τον κινητήρα βενζίνης απενεργοποιημένο. Στη λειτουργία Hybrid Drive, ο κινητήρας βενζίνης δίνει ενέργεια σε ένα δεύτερο κινητήρα/γεννήτρια, που συμπληρώνει την ηλεκτρική ενέργεια από τις μπαταρίες. Τέλος, η λειτουργία Engine Drive ενεργοποιεί έναν μηχανισμό, ο οποίος δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ του βενζινοκινητήρα και των τροχών.

Η κατάσταση του i-MMD εμφανίζεται στην οθόνη ανάμεσα στα όργανα, όπου μπορείς να βλέπεις την φόρτιση της μπαταρίας, ένα γράφημα της τρέχουσας ροής ισχύος και την κατάσταση επαναφόρτισης του συστήματος. Η εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης γίνεται αυτόματα από το σύστημα i-MMD, χωρίς να χρειάζεται να πατήσεις κάποιο κουμπί.

Οι πωλήσεις του Honda CR-V θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη από τον Μάρτιο, με το μοντέλο να προσφέρεται και με τον 1.500αρη VTEC turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 173 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής από τις 1.900 μέχρι 5.000 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είτε με κίνηση στους εμπρός τροχούς είτε σε όλους, ενώ προαιρετικά υπάρχει και ένα CVT που συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.