H Audi παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι το Q8 και μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμο με τον 3,0-λιτρο TDI απόδοσης 286 ίππων με 600 Nm ροπής.

Η γερμανική εταιρία, όμως, ανακοίνωσε σήμερα ότι διευρύνει την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων, καθώς προσθέτει στο Q8 την έκδοση 55 TFSI, η οποία κινείται από έναν 3,0-λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm διαθέσιμα από τις 1.370 έως και τις 4.500 σ.α.λ.. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,9 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η δεύτερη νέα έκδοση του Q8 είναι η 45 TDI, η οποία διαθέτει τον 3,0-λιτρο V6 κινητήρα πετρελαίου, απόδοσης 231 ίππων και ροπής 500 Nm, διαθέσιμη από τις 1.750 έως και τις 3.250 σ.α.λ. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,1 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 233 χλμ./ώρα.

Το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων είναι το 8-τάχυτο tiptronic αυτόματο. Όλα τα κινητήρια συστήματα είναι ιδιαίτερα αποδοτικά χάρη στην νέα ήπια υβριδική τεχνολογία (mild hybrid technology ή MHEV). Το βασικό ηλεκτρικό σύστημα 48V ενσωματώνει δύο σημαντικά τεχνολογικά στοιχεία: την μπαταρία ιόντων λιθίου και τη μίζα/γεννήτρια με ιμάντα. Κατά την επιβράδυνση υπάρχει ανάκτηση έως 12 kW ισχύος, που φορτίζουν τη μπαταρία. Η τεχνολογία MHEV επιτρέπει την απενεργοποίηση του κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, οπότε υπάρχει απλό ρολάρισμα ενώ το start/stop είναι διαθέσιμο από τα 22 χλμ./ώρα.

Και οι δύο νέες εκδόσεις πατάνε σε 19άρες ζάντες αλουμινίου, με ελαστικά διαστάσεων 265/55, με την Audi να ανακοινώνει ήδη τις τιμές τους στη Γερμανία, που ξεκινούν από €76.300 και €73.300 αντίστοιχα.