Εκτός των Alfa Romeo και Fiat, παρουσία στη Γενεύη θα έχει και η Abarth, η οποία γιορτάζει τα 70α της γενέθλια με δύο ειδικές εκδόσεις που εκφράζουν απόλυτα τη φιλοσοφία της. Το 595 esseesse και το 124 Rally Tribute.

Tο πρώτο αποτελεί φόρο τιμής στο θρυλικό κιτ αναβάθμισης της δεκαετίας του 60, του οποίου η ιδέα αναβίωσε το 2009, ενώ το δεύτερο τιμά την εξαιρετικά επιτυχημένη περσινή αγωνιστική σεζόν του αγωνιστικού 124, όπου εκτός από την κατάκτηση του παγκόσμιου και του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην κατηγορία R-GT, συνολικά πέτυχε περισσότερες από 40 νίκες σε 12 εθνικά πρωταθλήματα στην κατηγορία του.

Το 595 esseesse επιστρέφει δέκα χρόνια μετά το κιτ βελτίωσης για το νέο Abarth 500 που παρουσιάστηκε το 2008. Το νέο Abarth 595 esseesse εφοδιάζεται με φρένα της Brembo, ο κινητήρας διαθέτει φίλτρο της BMC, βελτιώνοντας την καύση και κατά συνέπεια την απόδοση του συνόλου, ενώ τέλος τα αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping) βελτιστοποιούν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Η απόδοση του ανέρχεται στα 180 άλογα, και εκτός από τον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει σύστημα πολυμέσων-πλοήγησης Uconnect με οθόνη αφής 7”, σύστημα Abarth Telemetry και συμβατότητα με Apple CarPlay/Android Auto.

Tο Abarth 595 esseesse ξεχωρίζει και χάρη στις νέες λευκές ζάντες ελαφρού κράματος με διάμετρο 17”. Όπως και όλα τα μοντέλα της Abarth για το 2019, το esseesse συνοδεύεται και από το συλλεκτικό λογότυπο “70th anniversary”.

Το Abarth 124 Rally Tribute θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 124 μονάδων και αποτελεί ένα συλλεκτικό μοντέλο διαθέτοντας μια σειρά στοιχείων, όπως η ειδική μεταλλική πλακέτα στην καμπίνα. Φορά διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με το βάρος του να είναι μόλις 1.060 κιλά. Ο 1,4 λίτρων MultiAir turbo κινητήρας αποδίδει 170 ίππους και 250Nm ροπής, με την συλλεκτική έκδοση να εφοδιάζεται με την Record Monza εξάτμιση.

Τέλος, φορά φρένα της Brembo, με την ειδική έκδοση να είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, το κόκκινο Costa Brava και το λευκό Turini. Και στις δύο περιπτώσεις μαύρο ματ είναι το κάλυμμα του κινητήρα, μία λύση που είχε ξεκινήσει από τους αγώνες ώστε ο οδηγός να αντιμετωπίζει λιγότερες αντανακλάσεις.