Τεσσεράμισι χρόνια μετά την αποκάλυψη της XE, και φτάνοντας στο μέσο του κύκλο ζωής της, η Jaguar παρουσίασε μόλις την ανανεωμένη έκδοση του μικρομεσαίου sedan της.

Εμφανισιακά, δανείζεται στοιχεία από το I-Pace και πλέον η XE δείχνει να έχει ένα πιο επιθετικό πρόσωπο σε σχέση με τον προκάτοχό του, με το μοντέλο να διαθέτει έναν πιο σπορ μπροστά προφυλακτήρα, που διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Ακόμα, οι σχεδιαστές τοποθέτησαν νέα -πιο λεπτά- LED φωτιστικά σώματα, που έχουν φώτα ημέρας σχήματος “J”.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο πίσω μέρος, καθώς η Jaguar εγκατέστησε πιο λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ και ο πίσω προφυλακτήρας έχει επίσης αλλάξει, όντας πιο sport από πριν, που ενσωματώνει τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Η συνολική εμφάνιση πλέον είναι πιο “άγρια”, αλλά παράλληλα διατηρείται η κομψή σιλουέτα της και πλέον από την βασική έκδοση πατάει σε ζάντες 18 ιντσών. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με την έκδοση R-Dynamic που ξεχωρίζει λόγω της μαύρης μάσκας, των διαφορετικών ζαντών, των sport καθισμάτων με δερμάτινες επενδύσεις και ραφές που κάνουν αντίθεση, ενώ στα μαρσπιέ υπάρχει η επιγραφή R-Dynamic.

Στο εσωτερικό, η ανανεωμένη XE έχει αποκτήσει παντού οθόνες, καθώς εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, υπάρχει άλλη μια οθόνη 5,5 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού χαμηλά στην κεντρική κονσόλα, η οποία είναι μέρος του συστήματος Touch Pro Duo. Η βρετανική εταιρία έχει τοποθετήσει νέα, ποιοτικότερα υλικά, ενώ αναφέρει χαρακτηριστικά “κάθε πτυχή της καμπίνας έχει βελτιωθεί για να παρέχει αυξημένη άνεση, βελτιωμένους αποθηκευτικούς χώρους και καλύτερη άνεση στους επιβάτες”.

Η Jaguar τοποθετεί την κάμερα οπισθοπορείας ClearSight, που υπόσχεται να δώσει στους οδηγούς μια ανεμπόδιστη θέα του δρόμου πίσω. Άλλες νέες προσθήκες περιλαμβάνουν έναν ασύρματο φορτιστή για το smartphone και τον επιλογέα ταχυτήτων SportShift που προέρχεται από την F-Type. Υπάρχει επίσης τεχνολογία έξυπνων ρυθμίσεων, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μάθει τις προτιμήσεις των οδηγών και ρυθμίζει αυτόματα τις ρυθμίσεις του καθίσματος, των καθρέφτη, του ηχοσυστήματος και του κλιματισμού.

Μηχανικά, υπάρχουν 2,0-λίτροι Ingenium τετρακύλινδροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Από πλευράς βενζίνης, οι εκδόσεις P250 και P300 αποδίδουν 250 και 300 άλογα αντίστοιχα με τον τελευταίο να επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτ. Ο πετρελαιοκινητήρας D180 αποδίδει 180 άλογα με 430 Nm ροπής και πληροί τους αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων που θα ισχύουν από το 2021. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να χρεώνεται επιπλέον.