To Groupe PSA ανακοίνωσε σήμερα πως κατά το 2018 τόσο τα καθαρά της κέρδη, όσο και τα συνολικά της έσοδα, σημείωσαν σημαντική άνοδο.

Συγκεκριμένα τα καθαρά κέρδη το 2018 αυξήθηκαν κατά 47% σε σύγκριση με το 2017, στα 2,83 δισ. ευρώ, έναντι 1,92 δισ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, τα έσοδα του γαλλικού ομίλου σημείωσαν άνοδο της τάξεως του 19% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στα 74,03 δισ. ευρώ.

Πέρυσι η PSA πούλησε 3,88 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως, ενώ έως το 2021 θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 50% στις εκτός Ευρώπης αγορές της/

Μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων, ο όμιλος PSA ανακοίνωσε ότι θα προτείνει μέρισμα 0,78 ευρώ ανά μετοχή για το 2018, έναντι 0,53 ευρώ ανά μετοχή το 2017.

Όσον αφορά το τρέχον έτος, η εταιρείας αναμένει μία σταθερή αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ανάπτυξη κατά +5% στη Ρωσία, καθώς και μείωση της τάξεως του 1% και 3% σε Λατινική Αμερική και Κίνα αντίστοιχα.

Επιπλέον, η Peugeot δήλωσε ότι ξεπέρασε τους αρχικούς της στόχους για την περίοδο 2016-2018, και πλέον στοχεύει σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους της τάξεως του 4,5% κατά μέσο όρο για το διάστημα 2019-2021.

Παράλληλα η Peugeot ανακοίνωσε μια ακόμη φορά πως θα επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ το 2026, όπως αναφέρει και το πλάνο Push to Pass που είχε ανακοινώσει το 2016 η PSΑ. Ο γαλλικός όμιλος θεωρεί πως η Peugeot είναι κατάλληλη για την αγορά της Βορείου Αμερικής, η οποία θα γίνει η πέμπτη ήπειρος που θα έχει εμπορική πορεία η Peugeot.

Η PSA θέλει μέχρι το 2021 να παρουσιάσει στην αγορά 116 νέα μοντέλα και νέες εκδόσεις των μοντέλων της, ενώ στόχος της είναι να μειώσει το μέσο όρο ηλικίας κάθε μοντέλου της στα 3,5 χρόνια. Έως το 2025 η PSA θα προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε όλη τη γκάμα της, ενώ θα προσφέρει και υδρογονοκίνητα οχήματα που θα χρησιμοποιούνται από στόλους επιχειρήσεων. Τέλος η PSA θα αναπτύξει την αυτόνομη τεχνολογία, τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης των οδηγών, όπως επίσης και την υπηρεσία κινητικότητας Free2Move.