Η Kia ανανεώνει τα Niro Hybrid και Niro Plug-in Hybrid, τα οποία θα κάνουν ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης. Τα μοντέλα αποκτούν νέα εξωτερική σχεδίαση, ένα πιο πολυτελές και υψηλής ποιότητας εσωτερικό, καθώς και καινούργιες δυνατότητες χρωματικής εξατομίκευσης για το εσωτερικό του. Επίσης τα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid διαθέτουν και το νέο σύστημα συνδεσιμότητας και τηλεματικής UVO CONNECT της Kia.

Από την έναρξη των πωλήσεών του το 2016 έχουν διατεθεί παγκοσμίως περισσότερες από 270.000 μονάδες του Niro, με 100.000 και πλέον από αυτές στην Ευρώπη. Μάλιστα το Niro ήταν το πέμπτο πιο δημοφιλές μοντέλο της Kia στην Ευρώπη το 2018, καθώς οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 33% στις 45.255 μονάδες, ενώ η γκάμα του διευρύνθηκε πέρυσι με την παρουσίαση του πλήρους ηλεκτρικού e-Niro.

Οι πωλήσεις των αναβαθμισμένων Kia Niro Hybrid και Niro Plug-in Hybrid στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ θα συνοδεύονται και από εγγύηση διάρκειας 7 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων.

Το αναβαθμισμένα Niro διαθέτει μια σειρά από αισθητικές αλλαγές για το 2019. Η ανανεωμένη σχεδίαση προσαρμόζει την εικόνα των υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων σε αυτήν του ολοκαίνουργιου πλήρως ηλεκτρικού e-Niro. Έτσι συναντάμε νέους προφυλακτήρες. νέους προβολείς (LED στον πρόσθετο εξοπλισμό), νέα LED φώτα ημέρας, νέα LED πίσω φώτα, με τους LED προβολείς ομίχλης να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες διαστάσεων 16″, 17″ και 18″.

Στο εσωτερικό, το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει επικάλυψη μαλακής αφής, ενώ τόσο το ταμπλό όσο και ο πίνακας οργάνων διαθέτουν νέες, γυαλιστερές μαύρες επενδύσεις με ασημένιες ή σατινέ λεπτομέρειες. Επίσης υπάρχουν προαιρετικά διαθέσιμες μια νέα οθόνη TFT-LCD 10,25 ιντσών για το κέντρο του ταμπλό, καθώς και μια 7,0 ιντσών TFT για τον πίνακα οργάνων. Οι στάνταρ οθόνες είναι 8,0 και 4,2 ιντσών, αντίστοιχα. Συναντάμε επίσης νέους χρωματισμούς, τους Red-Orange και Plum και ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uvo Connect υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, έχει λειτουργία διαχωρισμού (split) της οθόνης προκειμένου να προβάλλονται ταυτόχρονα διαφορετικές πληροφορίες, ενώ μεταξύ άλλων μπορεί να προβάλει πληροφορίες για την κίνηση, την πρόβλεψη του καιρού, τα σημεία ενδιαφέροντος, καθώς και τις δυνατότητες στάθμευσης είτε στο δρόμο είτε σε πάρκινγκ με στοιχεία για τη διεύθυνση, το κόστος και τη διαθεσιμότητά τους. Επίσης στο Niro Plug-in Hybrid παρέχονται πληροφορίες για σταθμούς φόρτισης με τη διεύθυνσή τους, το κόστος και τη συμβατότητά τους.

Η αναβαθμισμένη γκάμα του Niro διαθέτει και μια νέα γκάμα ενεργών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Έτσι το Smart Cruise Control που προϋπήρχε διαθέτει πλέον και μια πρόσθετη λειτουργία Stop & Go functionality, βάσει της οποίας το Niro ακολουθεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο και ακινητοποιείται όταν πρέπει, θέτοντάς το και πάλι σε κίνηση μόλις προχωρήσει το αυτοκίνητο μπροστά του.

Διαθέσιμο για πρώτη φορά στα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid και το Lane Following Assist, το σύστημα ημι – αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου της Kia, που υπάρχει στο ηλεκτρικό e-Niro και λειτουργεί από τα 0 έως τα 180 χλμ./ ώρα.

Το Niro εξακολουθεί φυσικά να διαθέτει μια σειρά ενεργών συστημάτων υποβοήθησης, όπως τα Forward Collision-avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning, High Beam Assist, Blind-spot Collision Warning, Rear Cross-traffic Collision Warning και Intelligent Speed Limit Warning.

Με ανεξάρτητη ανάρτηση και στους δύο άξονες και με ένα γρήγορο ως προς τις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τα Kia Niro Hybrid και Plug-in Hybrid προσφέρουν τόσο άνεση όσο και οδηγική ευχαρίστηση.

Το αμάξωμα crossover – μοναδική πρόταση στα υβριδικά αντίστοιχου κόστους – εξασφαλίζει άνετους χώρους στο εσωτερικό καθώς και μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, με έναν μεταβλητό χώρο αποσκευών. Σε αντίθεση με άλλα υβριδικά το Niro είναι διαθέσιμο και με ένα πακέτο ρυμούλκησης, κατάλληλο για τρέιλερ βάρους έως και 1.300 κιλών (με φρένα).

Το Niro κινείται από τον κινητήρα 1.6 GDi (βενζίνης άμεσου ψεκασμού) που συνδυάζεται με μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,56 kWh στο Niro Hybrid και 8,9 kWh στο Plug-in Hybrid. Οι εκπομπές CO2 για το Niro Hybrid είναι με 99,8 γρ./χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP), ενώ είναι ακόμα πιο χαμηλές, στα 31,3 γρ./χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP) στο Plug-in Hybrid. Το Niro μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά στον κύκλο πόλης για έως και 65 χιλιόμετρα και στο συνδυασμένο κατά WLTP κύκλο για 49 χιλιόμετρα.