Η βρετανική JBR Capital ασχολείται με την χρηματοδότηση πολυτελών αυτοκινήτων και μας παρουσιάζει τα αυτοκίνητα εκείνα που παρουσιάστηκαν τα τελευταία 10 χρόνια στην έκθεση της Γενεύης και αποδείχτηκε πως ήταν καλά για επένδυση, αλλά και εκείνα εκείνα που δεν ήταν.

1Οι σωστές επενδύσεις

Ο νικητής της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι η Lamborghini Veneno και αυτό γιατί έχουν κατασκευαστεί μόλις τρεις αυτοκίνητα. Η Lamborghini πούλησε κάθε μια από τις τρεις Veneno έναντι 3,6 εκατ. ευρώ, αλλά σήμερα εάν κάποιος θελήσει να αποκτήσει μια από αυτές, θα πρέπει να πληρώσει περίπου 8,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή 2,5 φορές περισσότερα από την τιμή πώλησής της (αύξηση 180%).

Καλή επένδυση είναι και και LaFerrari. Το 2013 η Ferrari πούλησε κάθε μια από τις 499 LaFerrari για περίπου 1,3 εκατ. ευρώ, αλλά σήμερα η τιμή της κυμαίνεται στα 2,66 εκατ. ευρώ (αύξηση 109%). Η αξίας μιας Koenigsegg One: 1 διπλασιάστηκε σε αξία (+100%), ενώ αυτή της Pagani Zonda Cinque παρουσίασε αύξηση 54%, της Koenigsegg Agera +49%, της Ferrari 812 Superfast +46%, της Porsche Cayman GT4 +31%, της McLaren Ρ1 +27%, της Pagani Huayra BC +5%, ενώ αυτή της Porsche 911 GT3 παρέμεινε η ίδια.

2Οι κακές επενδύσεις

Το μοντέλο που έχασε την περισσότερη αξία ήταν η Maserati Quattroporte, που είδε την αξία της να μειώνεται κατά 71% σε σύγκριση με το 2013. Ακολουθεί η Bentley Continental Supersports με πτώση 54%, η Aston Martin V8 Vatange S με πτώση 45%, η McLaren 650S με πτώση 37%, η Jaguar F-Type SVR με πτώση 32%, το Honda NSX με πτώση 22%, η Rolls-Royce Ghost με πτώση 18%, η Ferrari F12 Berlinetta με πτώση 17%, η Aston Martin DB11 Volante με πτώση 13% και η Bugatti Chiron με πτώση 12%.