Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της Σειράς 1, η οποία θα είναι πλέον προσθιοκίνητη. Η BMW πήρε την απόφαση να μετατρέψει την Σειρά 1 από πισωκίνητη σε προσθιοκίνητη, μιας και εσωτερικές έρευνες της έδειξαν πως οι πελάτες της θέλουν ένα πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό, παρά μια πιο “συναρπαστική κίνηση”.

Έτσι το αυτοκίνητο θα προσφέρει σαφώς περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, θα έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, μειωμένο βάρος κλπ., κάτι που είναι κύρια χαρακτηριστικά επιλογής ενός καθημερινού αυτοκινήτου.

Το μοντέλο θα βασίζεται στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα της εταιρίας η οποία θα είναι διαφορετική από την UKL των X1, 2 Series Active Tourer και Gran Tourer. Η πλατφόρμα ονομάζεται FAAR και αποτελεί την εξέλιξη της UKL. Η νέα πλατφόρμα είναι αρθρωτή και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μπορεί να φιλοξενήσει και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Να σημειωθεί πως η πλατφόρμα FAAR θα χρησιμοποιηθεί και στις νέες γενιές των 2 Series Gran Turismo, 2-Series Active Tourer, 2-Series Gran Coupe, X1 με το επταθέσιο 2 Series Gran Tourer να καταργείται σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές.

Η προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα έχει και μειωμένο κόστος παραγωγής κατά 660 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ περαιτέρω εξοικονόμηση θα γίνει και με την ανταλλαγή ανταλλακτικών με άλλα μοντέλα της BMW και της MINI. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτόνομων συστημάτων κίνησης.

Η νέα Σειρά 1 στην έκδοση 118i θα φορά τον τρικύλινδρο 1,5-λίτρου απόδοσης 140 ίππων, ενώ η 120i θα φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο απόδοσης 190 ίππων με 280 Nm ροπής, η 125i θα φορά τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 225 ίππων με 310 Nm ροπής, ενώ η 130i θα αποδίδει 265 άλογα με 380 Nm ροπής.

Από πλευράς πετρελαιοκινήτων η 118d θα φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, η 120d θα αποδίδει 190 άλογα, ενώ η M135dX θα αποδίδει 230 άλογα με 500 Nm ροπής.

Η νέα Σειρά 1 πρακτικά θα αποτελεί την hatchback έκδοση της sedan έκδοσης, με την πλατφόρμα να είναι συμβατή με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW, με την M130iX M Performance να είναι τετρακίνητη και να φορά έναν 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320-340 ίππων.