H εμπορική επιτυχία της Singer έχει βρει πολλούς μιμητές και τελευταίο παράδειγμα είναι η βρετανική Redux. Αυτή, όμως, δεν επέλεξε κάποιο μοντέλο της Porsche για να αναβαθμίσει και εκσυγχρονίσει, αλλά την θρυλική BMW M3 (E30).

Το motto της Redux είναι “Βελτίωση. Ανάπτυξη” και στην προκειμένη περίπτωση υπερκυβίζει τον τετρακύλινδρο 2,3 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 2,5 λίτρα, όση ήταν η χωρητικότητα της M3 Sport Evolution.

H Redux θα βγάλει στην παραγωγή 30 μόλις αυτοκίνητα και αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι το πρώτο ολοκληρωμένο. Ο ιδιοκτήτης αυτού ζήτησε από τη Redux να τοποθετήσει και ένα turbo στον κινητήρα, αλλά η εταιρεία προσφέρει και ατμοσφαιρική έκδοση.

Η απόδοση του κινητήρα πλέον ανέρχεται στα 390 ίππους και 530 Nm, με πίεση υπερπλήρωσης στα 14,5 psi (1 bar). Η κίνηση, φυσικά, μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός νέου 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ενώ υπάρχει σαν επιλογή και πεντατάχυτο με πιο κοντή κλιμάκωση. Τέλος, υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Συνεχίζοντας τις μηχανικές βελτιώσεις, η Redux έχει τοποθετήσει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, φρένα της AP Racing με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, ενώ προαιρετικά προσφέρει και κεραμικούς δικούς.

Μπορεί αισθητικά να μην υπάρχουν αλλαγές, αλλά η Redux έχει τοποθετήσει νέους προφυλακτήρες, φτερά, οροφή και πλευρικές ποδιές κατασκευασμένα από carbon, ενώ μελλοντικά από το ίδιο υλικό θα είναι και το καπό.

Στο εσωτερικό συναντάμε Alcantara παντού, με οδηγό και συνοδηγό να κάθονται σε δερμάτινα Recaro καθίσματα. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί, και στην θέση τους υπάρχει ένα μισό roll-cage, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.