Οι νέες X3 Μ και X4 Μ είναι τα πρώτα μοντέλα της BMW που φορούν τον νέο S58 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 480 άλογα με 600 Nm ροπής στις απλές εκδόσεις και 510 άλογα με 600 Nm ροπής στις εκδόσεις Competition.

Ο κινητήρας διαθέτει σφυρηλατημένο στροφαλοφόρο άξονα, ενώ σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις, έχει βελτιωμένο όριο περιστροφής σε σχέση με τον S55, μιας και ο νέος κινητήρας μπορεί να στροφάρει έως τις 7.200 σ.α.λ.

Με τον ίδιο κινητήρα, που θα παράγει και τις ίδιες ιπποδυνάμεις, θα εξοπλίζεται και η νέα γενιά της BMW M3, η οποία για πρώτη φορά θα είναι τετρακίνητη.

Αυτό επιβεβαίωσε επίσημα ο Carsten Pies, επικεφαλής σχεδιασμού προϊόντων της BMW M, ο οποίος είπε πως η νέα M3 θα προσφέρεται ως τετρακίνητη, με τον εξακύλινδρο κινητήρα να συνδυάζεται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων M8HP75 της ZF.

Το xDrive σύστημα τετρακίνησης θα είναι μια τροποποιημένη έκδοση αυτού της M5, διαθέτοντας Drift mode, που θα επιτρέπει το μοντέλο να γίνεται πισωκίνητο. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει επίσης μια τροποποιημένη έκδοση της ενεργής ανάρτησης της M5, θα φορά ειδικά υποπλαίσια μπροστά και πίσω, με το πλαίσιο να έχει αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με την απλή Σειρά 3.

Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.


Φήμες θέλουν το μοντέλο να προσφέρεται και σε μια “Pure” έκδοση, απόδοσης 450 ίππων, που θα είναι πισωκίνητη, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα BMW M3 αναμένεται να παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο, στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης.