Η Volkswagen ξεκίνησε την παραγωγή του Passat στις 14 Μαΐου του 1973, στο εργοστάσιο της στο Wolfsburg και χθες, από το εργοστάσιο του Emden, κατασκευάστηκε το 30.000.000στο Passat.
https://www.youtube.com/watch?v=J8E-X_bg-xs
Πρόκειται για ένα Passat GTE Variant σε ασημί χρώμα που θα χρησιμοποιηθεί ως press/test car σε διάφορα δημοσιογραφικά events. Το Passat είναι το δεύτερο best seller μοντέλο της Volkswagen, πίσω από το Golf (35+ εκατ. πωλήσεις) και μπροστά από το Beetle (21,5 εκατ. πωλήσεις).
