Τα Peugeot 308 GT και 308 GTi φέρεται πως είναι τα πιο πρόσφατα θύματα των αυστηρότερων προτύπων εκπομπών ρύπων.

Σύμφωνα με αναφορές από την Γαλλία, η Peugeot θα σταματήσει την παραγωγή του 308 GT με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 225 ίππων τον Ιούνιο. Το συγκεκριμένο μοντέλο εκπέμπει 133 γρ/χλμ CO2, με την Peugeot να συνεχίζει να παράγει το πετρελαιοκίνητο 308 GT που φορά τον 2,0-λιτρο BlueHDi απόδοσης 180 ίππων με 103 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Το 308 GTi των 263 ίππων και των 148 γρ/χλμ εκπομπών CO2 θα σταματήσει την παραγωγή προς τα τέλη του έτους.

Παράλληλα η Peugeot θα σταματήσει να προσφέρει αρκετό πρόσθετο εξοπλισμό, μιας και αυτός προσθέτει βάρος, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες εκπομπές CO2.

Το νέο 308 αναμένεται στην αγορά το 2020 και θα εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, που θα συνδυάζονται με μηχανικό και με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Θα είναι ελαφρύτερο από το σημερινό μοντέλο, θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερο μήκος, κάτι θα μεταφραστεί και σε μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, όπως και καθίσματα με κλιματισμό και λειτουργία μασάζ.

Το 308 GT θα γίνει υβριδικό και θα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το σύνολο θα παράγει κοντά στα 220 άλογα, με την κίνηση να μεταφέρεται στους μπροστά τροχούς.

Υβριδικό θα είναι και το 308 GTI, που θα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος ανά άξονα. Θα παράγει κοντά στα 300 άλογα και θα είναι σε θέση να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του για περίπου 60 χλμ.