Test_Drive_Peugeot_308_GT_Diesel_23

Για την Peugeot η δεύτερη γενιά του 308 αποδείχθηκε “φλέβα χρυσού”, καθώς η εντυπωσιακή εμπορική πορεία του, με 32% αύξηση, συμπαρέσυρε και τις συνολικές πωλήσεις της μάρκας στην Ευρώπη. Χαρακτηριστικό είναι ότι από τα 1.056.000 αυτοκίνητα που πούλησε η γαλλική εταιρία το 2015, το 1/4 εξ αυτών ήταν κάποια έκδοση του μεσαίο hatchback. Το πόσο καλό είναι το είχαμε διαπιστώσει από πρώτο χέρι, κατά την δοκιμή του πετρελαιοκίνητο μοντέλου πριν σχεδόν δύο χρόνια, με το θετικό πρόσημο στα νούμερα να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο σχεδιασμό του, την απτή ποιότητά του και στις τεχνολογίες του εσωτερικού του.

Όμως, μια μάρκα με την αγωνιστική παράδοση σαν την Peugeot, και με αυτοκίνητα επιδόσεων όπως τα 205 GTi, 106 Rallye και 306 S16, δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη στην ακμάζουσα κατηγορία των hot hatches. Γι’αυτό και για να διευρύνει το αγοραστικό της κοινό, έχει διαβαθμίσει τα γρήγορα μοντέλα της, έχοντας στην βάση τη GT έκδοση, να ακολουθεί η πιο δυνατή GTi και να περιμένουμε κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον, με τεράστιο ενδιαφέρον, την R HYbrid που η λογική λέει ότι θα προκαλέσει συθέμελο σοκ στη κατηγορία.

Στη προκειμένη περίπτωση θα επικεντρωθούμε στην GT έκδοση, η οποία ενσαρκώνει την up-market στρατηγική της μάρκας, και την προσφέρει με δύο επιλογές κινητήρων. Μια βενζίνης και μια πετρελαίου. Έχοντας στη διάθεση ας τα αυτοκίνητα για συνολικά 16 μέρες (8 το καθένα), το να καταλήξω ποιο από τα δύο πιστεύω ότι είναι πιο κατάλληλο για αγορά ήταν ένας εξαιρετικά δύσκολος, αλλά πολύ ενδιαφέρον “πονοκέφαλος”.

Στα συν

  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σύγχρονο εσωτερικό
  • Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός
  • Δύναμη κινητήρα βενζίνης
  • Ροπή κινητήρα πετρελαίου

Στα μείον

  • Τιμή και των δύο
  • Μη καθαρά sport χαρακτήρας
  • Μη διακριτή εμφάνιση
  • Χώρος για ποτηροθήκη