Τον προηγούμενο μήνα η Koenigsegg παρουσίασε το νέο της hypercar, το Jesko, το οποίο βρήκε και τους 125 ιδιοκτήτες του μέσα σε μόλις 9 ημέρες.
Στο video αυτό ο Jack Rix του Top Gear επισκέπτεται το εργοστάσιο της σουηδικής εταιρίας, με τον Christian von Koenigsegg να μιλά για το Jesko. Επίσης στο video θα δεις και το πως η Koenigsegg κατασκευάζει τα carbon μέρη των μοντέλων της, αλλά και φυσικά πως τα βάφει και τα συναρμολογεί.
Πρόκειται για έναν 5,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα που αποδίδει 1.600 άλογα με 1.500 Nm ροπής όταν καταναλώνει E85, άλογα ικανά να του δώσουν τελική ταχύτητα 482 χλμ/ώρα (300 μίλια/ώρα). Με χρήση απλής βενζίνης 95 οκτανίων ο κινητήρας αποδίδει 1.280 άλογα, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.420 κιλά.
Σε σχέση με τον κινητήρα της Agera RS, αυτός του Jesko έχει νέο στροφαλοφόρο άξονα, κατασκευασμένος από ενιαίο μασίφ χάλυβα. Ο νέος στροφαλοφόρος άξονας είναι ελαφρύτερος κατά 5 κιλά, ζυγίζοντας μόλις 12,5 κιλά, επιτρέποντας του να στροφάρει έως τι 8.500 σ.α.λ.
Ο κινητήρας διαθέτει τρία μπεκ ψεκασμού ανά κύλινδρο, πιστόνια με κεραμική επίστρωση, μεμονωμένους αισθητήρες πίεσης για την βελτιστοποίηση του χρονισμού, με τα δύο turbo να συνδέονται με ένα μικρό ηλεκτρικό κομπρέσορα που τροφοδοτείται με αέρα από το carbon δοχείο χωρητικότητας 20 λίτρων. Αυτό εξαλείφει το turbo lag, παρέχοντας άμεση απόκριση σε κάθε βύθισμα του γκαζιού, ακόμη και σε χαμηλές στροφές.