Αυτό είναι το νέο δημιούργημα του Christian von Koenigsegg, Το Jesko όπως το έχει ονομάσει, όπως είναι και το όνομα του πατέρα του.

1Κινητήρας

Το Koenigsegg Jesko αντικαθιστά την Agera RS και φορά τον twin-turbo 5,0-λίτρων V8 κινητήρα που αποδίδει 1.600 άλογα με 1.500 Nm ροπής όταν καταναλώνει E85, άλογα ικανά να του δώσουν τελική ταχύτητα 482 χλμ/ώρα (300 μίλια/ώρα). Με χρήση απλής βενζίνης 95 οκτανίων ο κινητήρας αποδίδει 1.280 άλογα, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.420 κιλά.

Σε σχέση με τον κινητήρα της Agera RS, αυτός του Jesko έχει νέο στροφαλοφόρο άξονα, που είναι ελαφρύτερο κατά 5 κιλά, επιτρέποντας του να στροφάρει έως τι 8.500 σ.α.λ.

Τα δύο turbo συνδέονται με ένα μικρό ηλεκτρικό κομπρέσορα που τροφοδοτείται με αέρα από το carbon δοχείο χωρητικότητας 20 λίτρων. Αυτό εξαλείφει το turbo lag, παρέχοντας άμεση απόκριση σε κάθε βύθισμα του γκαζιού, ακόμη και σε χαμηλές στροφές.

2Κιβώτιο

Το Koenigsegg Jesko φορά το Light Speed Transmission (LST), ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών δίσκων που ανέπτυξε η Koenigsegg. Δεν έχει τα παραδοσιακά δαχτυλίδια συγχρονισμού των κιβωτίων (συγχρονιζέ) και έτσι κάνει “αστραπιαίες” αλλαγές.

Ζυγίζει μόλις 90 κιλά και σε σύγκριση με τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, το LST μπορεί να επιλέξει όποια ταχύτητα θέλει ο οδηγός (από 7η σε 4η πχ), ανεξάρτητα με την σχέση που είναι επιλεγμένη. Η αλλαγή θα γίνει αστραπιαία λόγω της απουσίας το συγχρονιζέ.

3Πλαίσιο

Το carbon πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι κατά 40 mm μακρύτερο και κατά 22 mm ψηλότερο, προφέροντας έτσι περισσότερο χώρο στη καμπίνα. Έχει Triplex ανάρτηση μπροστά και σύστημα τετραδιεύθυνσης, πρώτη φορά σε μοντέλο της Koenigsegg.

4Carbon ζάντες

Οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από carbon. Είναι διαστάσεων 20″ οι μπροστά, βάρους 5,9 κιλών και 21″ οι πίσω, βάρους 7,7 κιλών.

5Αεροδυναμική

Το αυτοκίνητο διαθέτει άκρως αεροδυναμικό σώμα που παράγει 800 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 250 χλμ/ώρα, 1.000 κιλά στα 275 χλμ/ώρα και 1.400 κιλά στην τελική ταχύτητα.

6Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του Koenigsegg Jesko συναντάμε το τιμόνι με δύο μικρές οθόνες αφής με απτική ανάδραση και τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων SmartCluster 5″. Ο οδηγός μπορεί να ανοίξει ασύρματα τις πόρτες, το καπό και το κάλυμμα του κινητήρα μέσω της λειτουργίας Autoskin.

7Παραγωγή

Η Koenigsegg θα κατασκευάσει 125 Jesko, με τα 80 να έχουν ήδη πουληθεί. Κάθε χρόνο θα κατασκευάζει 40 με 50 Jesko. Για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή του, αλλά αναμένεται να είναι μεγαλύτερη των 2,5 εκατ. ευρώ χωρίς τους φόρους.