Στο δεύτερο video, από τη σειρά των πέντε που έχει ετοιμάσει ο Henry Catchpole για να μας δείξει τα highlight της κάθε γενιάς της M3, βλέπουμε την περιορισμένης παραγωγής M3 (E36) GT.
H E36 κυκλοφόρησε από το 1992 μέχρι το 2000 και εν αντιθέσει με την E30 ήταν διαθέσιμη σε coupe, cabrio και sedan εκδόσεις. Ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος σε σειρά ατμοσφαιρικός κινητήρας απέδιδε 286 άλογα και διέθετε το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, Vanos, καθώς και εξατάχυτο αυτόματο σειριακό κιβώτιο SMG, το οποίο εξελίχθηκε περαιτέρω όταν τοποθετήθηκε στην E46.
H M3 GT κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην Ευρώπη σε μόλις 356 κομμάτια, εκ των οποίων όλα ήταν βαμμένα σε πράσινο (British Racing Green) χρώμα. Η M3 GT βγήκε ώστε να πάρει έγκριση τύπου η αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου και να τρέξει στο πρωτάθλημα GT της FIA, στο πρωτάθλημα IMSA GT και σε διεθνείς αγώνες μεγάλων αποστάσεων. Το βάρος της M3 GT ήταν περίπου 30 κιλά μικρότερο από την “απλή” M3, καθώς οι πόρτες ήταν από αλουμίνιο. Ακόμα, φοράει ένα μεγάλο, ρυθμιζόμενο εμπρός splitter, νέα πίσω αεροτομή και σφυρήλατες 17άρες ζάντες της BBS, ενώ αλλαγές υπήρχαν και στην ανάρτηση με επιπλέον μπάρα θόλων.
Μηχανικά, είχε αυξηθεί η σχέση συμπίεσης στο 10,8:1, υπήρχε νέα εισαγωγή αέρα, νέοι εκκεντροφόροι, αγωνιστική αντλία λαδιού, κάρτερ και τέλος νέο λογισμικό για τον κινητήρα και το σύστημα VANOS. Αυτές οι αλλαγές έκαναν τον κινητήρα να αποδίδει 299 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. και 323 Nm ροπής στις 3.900 σ.α.λ.