Στο τρίτο video, από τη σειρά των πέντε που έχει ετοιμάσει ο Henry Catchpole για να μας δείξει τα highlight της κάθε γενιάς της M3, βλέπουμε την περιορισμένης παραγωγής M3 (E46) CSL. Αυτή είναι μία από τις ομορφότερες, αν όχι η πιο όμορφη M3 όλων των εποχών. Ακραία όσο πρέπει με μεγάλες 19αρες ζάντες και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες αλλά και διακριτική, χωρίς τις υπερβολές των M3 που ακολούθησαν. Κομψή και άγρια!

H σκληροπυρηνική M3 CSL, τα αρχικά της οποίας προέρχονται από τις λέξεις Coupe Sport Lightweight, και αποτελεί την σύγχρονη μετενσάρκωση της Ε30 Sport Evo. Βγήκε στη παραγωγή σε μόλις 1.383 μονάδες σε διάστημα λίγων μηνών (840 αριστεροτίμονες και 543 δεξιοτίμονες). Όπως δηλώνει και το όνομα του, το αυτοκίνητο αποτελούσε μια ελαφρύτερη και αναβαθμισμένη έκδοση της M3 (E46) και είχε χρησιμοποιηθεί τεχνολογία από την εμπλοκή της εταιρίας στην F1 για τη μείωση του βάρους.

Εκτός του ότι είχε χάσει κάποια από την βαριά της ηχομόνωση και στοιχεία του εξοπλισμού της, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της BMW που τοποθετήθηκε CFRP (carbon-fibre reinforced plastic) στην οροφή, στη κεντρική κονσόλα, στα πάνελ των πορτών και στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, ενώ τέλος είχε αλλαχτεί και το πίσω τζάμι με άλλο επίσης ελαφρύτερο. Το αποτέλεσμα αυτών ήταν η μείωση του βάρους κατά 110 κιλά σε σύγκριση με τη νορμάλ M3, με το συνολικό βάρος να έφτανε πλέον τα 1.385 κιλά. Άλλο ένα προτέρημα αυτής της μείωσης, ήταν η βελτιστοποίηση της κατανομής των βαρών μεταξύ των δύο αξόνων που πλέον άγγιζε το ιδανικό 50:50 αλλά και το χαμηλό του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

Μηχανικά, ο S54 δεν υπερκυβίστηκε, όμως έφτασε στα όρια της ατμοσφαιρικής αποδοτικότητας. Ο 3.2-λίτρων εξακλυλινδρος σε σειρά ατμοσφαιρικός κινητήρας απέδιδε 17 άλογα περισσότερα και έφτανε τα 360 σύνολο στις 7.900 σ.α.λ με 370 Nm ροπής. Αυτό επέτρεπε στη Μ3 να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτ. με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ με την αφαίρεση του περιοριστή αυτή ανέβαινε στα 280 χλμ/ώρα. Στο Nürburgring γυρνά σε 7:50 γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

Και αυτό γιατί υπήρχαν ενισχύσεις στο πλαίσιο ενισχύθηκε, η carbon οροφή δημιούργησε μόδα, ενώ από το ίδιο υλικό ήταν η εισαγωγή του κινητήρα, το splitter και κάποια άλλα μέρη. Τέλος, πατούσε σε ημι-σλικ ελαστικά της Michelin, με την M3 (E46 ) CSL να θεωρείται ακόμα και σήμερα η καλύτερη έκδοση της καλύτερης Μ3, δηλαδή είναι η καλύτερη Μ3 όλων των εποχών. Απλά, λιτά κι απέριττα.