Το περασμένο καλοκαίρι η Maserati παρουσίασε το νέο της πενταετές πλάνο στο οποίο περιλαμβάνονται πολλά νέα μοντέλα, ανάμεσά τους 8 plug-in υβριδικά και 4 αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως η εταιρία με σήμα την τρίαινα γυρνά την πλάτη στους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ο Al Gardner, πρόεδρος της Maserati Βορείου Αμερικής, σε πρόσφατη συνέντευξή του υποσχέθηκε πως η εταιρία του δεν θα γίνει ποτέ μια εταιρία που θα διαθέτει μονάχα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, γιατί οι ηλεκτροκινητήρες δεν μπορούν να χαρίσουν το συναίσθημα της “ωμής συγκίνησης”, ένα συναίσθημα που είναι συνυφασμένο με τις δημιουργίες της Maserti.

Το πρώτο νέο μοντέλο της Maserati, η έκδοση παραγωγής της Alfieri θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2020 στην έκθεση της Γενεύης. Αυτή θα προσφέρεται τόσο σε coupe, όσο και σε cabrio έκδοση, με την παραγωγή του αυτοκινήτου να γίνεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena της Ιταλίας.

Ουσιαστικά η Alfieri θα αντικαταστήσει τις GranTurismo και GranCabrio. Θα κατασκευαστεί πάνω σε μια αλουμινένια αρθρωτή πλατφόρμα, θα προσφέρεται σε plug-in και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, έχοντας αλουμινένιο πλαίσιο.

Θα είναι σε θέση να πιάσει τελική ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα, έχοντας ενεργή αεροδυναμική και ενεργό torque vectoring με E-AWD. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 2 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική Alfieri θα διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία τεχνολογίας 800V.