Ήρθε η ημέρα που η Fiat Chrysler Automobiles ανακοινώνει το πενταετές πλάνο για όλες τις μάρκες του και ξεκινάμε με αυτό της Maserati.

Όπως ανακοίνωσε ο Sergio Marchionne, στόχος της Maserati είναι η πλήρης ανανέωση της γκάμα των μοντέλων της, θέτοντας ως στόχο πωλήσεων τις 100.000 πωλήσεις ετησίως έως το 2022, έχοντας περιθώριο κέρδους 15%.

Οι Ghibli και Quattroporte θα αποκτήσουν νέες γενιές το 2022, ενώ τότε θα παρουσιαστούν στην αγορά ένα νέο μικρότερο SUV μοντέλο, η νέα γενιά της Levante, αλλά και η έκδοση παραγωγής του Alfieri, που θα προσφέρεται και σε cabrio έκδοση.

Τα GranTurismo και GranCabrio καταργούνται και θα αντικατασταθούν από την Alfieri που θα προσφέρεται σε plug-in και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, έχοντας αλουμινένιο πλαίσιο. Θα είναι σε θέση να πιάσει τελική ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα, έχοντας ενεργή αεροδυναμική και ενεργό torque vectoring με E-AWD. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 2 δευτερόλεπτα.

Το δεύτερο SUV της, θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante. Το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί την πισωκίνητη πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo, που χρησιμοποιούν οι Giulia και Stelvio, αλλά θα φορά κινητήρες της Maserati, όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε και υβριδικές υλοποιήσεις. Θα έχει κατανομή βάρους 50/50, θα προσφέρει άριστο χειρισμό και η Maserati πιστεύει πως θα αντιπροσωπεύει το 26% των πωλήσεών της το 2022.

Όλα τα μοντέλα της Maserati θα προσφέρονται με αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3, θα έχουν plug-in υβριδικές προτάσεις. Ηλεκτρικές υλοποιήσεις θα έχουν όλα τα μοντέλα, εκτός από το νέο μεσαίο SUV που ετοιμάζει. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα διαθέτουν τρεις ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες με τεχνολογία 800V και θα προσφέρουν μεγάλη αυτονομία με γρήγορους χρόνους φόρτισης.

Συνολικά η Maserati θα προσφέρει 8 plug-in υβριδικά και τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2022. Επίσης έκανε γνωστό πως θα καταργήσει τους diesel κινητήρες στα μοντέλα της μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Τέλος η Maserati είπε πως όλοι οι κινητήρες της, ακόμη και οι plug-in υβριδικοί και ηλεκτροκινητήρες, θα κατασκευάζονται από την Ferrari.

  • SAMURAI-66

    Ενα μικροτερο σε διαστασεις και κυβικα suv διπλα στην levante θα τους προσφερει οικονομικο κερδος μακροπροθεσμα φτανει και εδω πρεπει να ειναι προσεκτικη να μην επαναλαβουν την πατατα που εκαναν μαζι της και να παρουσιασουν ολοκληρωμενη εικονα του μικρου αδελφου της μακρια απο τα οποια προβληματα παραγωγης-ποιοτητας που της εκαναν κακο στην αγορα,ενω η σαφως πανεμορφη φιγουρα της alfieri πιστευω θα αναπτερωση ετι περαιτερω το ιματζ της φιρμας με την τριαινα

  • a_f_a

    θα υπάρχουν μέχρι τότες;