Η Toyota δήλωσε σήμερα πως το υψηλό κόστος για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών όπως είναι τα ηλεκτρικά και συνδεδεμένα αυτοκίνητα, αυξάνει την πίεση για εξοικονομήσεις από όπου είναι δυνατόν.
Ο αντιπρόεδρος της Toyota, Koji Kobayashi, ανέφερε πως πέρυσι η εταιρία του δεν μείωσε αρκετά το κόστος, προσθέτοντας πως οι αυξανόμενες επενδύσεις που απαιτούνται για τις νέες τεχνολογίες και το κόστος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, έκαναν δυσκολότερες τις προσπάθειες περικοπής δαπανών.
Δεν είχαμε τη δυνατότητα να βελτιώσουμε αρκετά το κόστος μας πέρυσι. Πρέπει να εργαστούμε για να βρούμε νέους τρόπους για να μειώσουμε το κόστος αυτό το έτος,
είπε ο Kobayashi προσθέτοντας πως οι περικοπές θα εφαρμοζόταν σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης, από την παραγωγή πρωτότυπων που θα κοστίζουν λιγότερο, μέχρι τον περιορισμό του αριθμού των μολυβιών που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι ανά πάσα στιγμή.
Η Toyota αναμένει ότι οι προσπάθειες μείωσης του κόστους θα συμβάλουν στην αύξηση του λειτουργικού κέρδους κατά 3,3% στα 2,55 τρισεκατομμύρια γιεν (20,66 δισεκατομμύρια ευρώ) έως τον Μάρτιο του 2020. Πέρυσι, το λειτουργικό κέρδος έφτασε τα 2,47 τρισεκατομμύρια γιεν (20 δισ. ευρώ)
Η Toyota αναμένει να πουλήσει φέτος 10,74 εκατ. οχήματα παγκοσμίως, κάνοντας νέο ρεκόρ, 1,3% περισσότερα από πέρυσι. Ο Kobayashi δήλωσε ότι η Toyota θέλει να αυξήσει το λειτουργικό της περιθώριο στη Βόρεια Αμερική στο 8% το 2020. Για να συμβεί αυτό πρέπει να πουλήσει περισσότερα SUV και pickups.