Στις 29 Νοεμβρίου του 2007, η Mitsubishi παρουσίασε το Concept-RA και πολύ ήταν εκείνοι που ήλπισαν ότι αυτό θα αποτελούσε βάση για την επόμενη γενιά του Eclipse. Κάτι τέτοιο τελικά δεν έγινε ποτέ, αλλά το πρωτότυπο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Detroit, τον Ιανουάριο του 2008.

Το Concept-RA, όπου τα αρχικά προέρχονται από τις λέξεις Road Alive, ήταν ένα διθέσιο πρωτότυπο με το οποίο η ιαπωνική εταιρία ήθελε να δείξει ότι ένα μοντέλο εκτός από υψηλές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση, μπορεί να είναι και φιλικό προς το περιβάλλον.

Ξεκινώντας από την χαρά της οδήγησης, το sport coupe concept διέθετε το χαρακτηριστικό σύστημα τετρακίνησης της Mitsubishi, S-AWC (Super All Wheel Control). Η μετάδοση της κίνησης γινόταν από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη SST (Sport Shift Transmission), το οποίο είχε ήδη τοποθετηθεί στο Lancer Evo X.

Εν ολίγοις, τα συστήματα μετάδοσης προέρχονταν από το Lancer Evolution, όπως το ACD (Active Damping Control), το σπορ ABS και το ASC. Μεσώ των αισθητήρων στους τροχούς και σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, το AWC κατένειμε τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες και σε κάθε τροχό ξεχωριστά με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρχει η καλύτερη δυνατή πρόσφυση ανά πάσα στιγμή.

Κάτω από το καπό του Concept-RA υπήρχε ένας 4-κύλινδρος, 16βάλβιδος turbo diesel κινητήρα, 2,2-λίτρων, απόδοσης 204 ίππων και 420 Nm ροπής. Προκειμένου το Concept-RA να πληροί τις προϋποθέσεις για τις εκπομπές ρύπων των Η.Π.Α., ήταν εφοδιασμένο με ένα νέο σύστημα καταλύτη (DOC) και μοριακό φίλτρο σωματιδίων (DPF).

Επικεφαλής σχεδιασμού ήταν ο Gary Ragle, ο οποίος είχε αναφέρει ότι σχεδίασε το RA έχοντας στο μυαλό του το σχήμα του αμυγδάλου και την Lancia Stratos. Έτσι, τo αυτοκίνητο έχει την εμφάνιση ενός τετρακίνητου μοντέλου με ισορροπημένη σύνδεση του εμπρός μέρους με το πίσω, κάτι που δεν συνέβαινε στα περισσότερα τετρακίνητα αυτοκίνητα.

Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από το δυναμισμό των γραμμών του, με την ανύψωση της μεσαίας γραμμής (belt-line) και της αισθητικής του εμπρός μέρους να είναι έτσι ώστε το αυτοκίνητο να φαίνεται ότι είναι σε κίνηση. Για την βέλτιστη ασφάλεια και την μείωση του βάρους, το Mitsubishi Concept-RA βασιζόταν σε ένα εντελώς νέο αλουμινένιο πλαίσιο, ενώ κάποια εξωτερικά μέρη ήταν κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμη πλαστική ρητίνη.

Υπεύθυνος για το εσωτερικό ήταν ο Christopher Schuttera, ο οποίος είχε επιδιώξει να μας δείξει μια καμπίνα με σύγχρονη αισθητική, εμπνευσμένη από τα μαχητικά αεροσκάφη. Σε αυτό συνέβαλε και η οδηγοκεντρική σχεδίαση της κονσόλας, όπως και τα κυκλικά όργανα. Αυτό συνδυάζεται με τα χρώματα και τα υλικά που συνηθέστερα συνδέονται με τα κλασικά σπορ αυτοκίνητα.