Η Land Rover παρουσιάζει το νέο Discovery Sport. Το μοντέλο βασίζεται πλέον στην Premium Transverse Architecture που συναντάμε και στο νέο Range Rover Evoque. Έτσι έχει μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ προσφέρει και περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, εκεί όπου υπάρχουν καλύτερης ποιότητας υλικά, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Touch Pro Duo με οθόνη αφής 10″ και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone.

Νέα είναι η κεντρική κονσόλα αλλά και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με την τεχνολογία ClearSight Ground View αλλά και με τον έξυπνο μεσαίο καθρέπτη που προβάλλει και video για το τι γίνεται στο πίσω μέρος τους SUV.

Στιλιστικά δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα από το μοντέλο που αντικαθιστά, με τις αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στους νέους LED προβολείς, στους νέους προφυλακτήρες, στις νέες απολήξεις των εξατμίσεων και στις νέες ζάντες.

Μηχανικά προσφέρεται με τον 2,0-λιτρο Ingenium κινητήρα που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Αυτός προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 200 και 249 άλογα, με 320 Nm και 365 Nm ροπής αντίστοιχα. Διαθέσιμος και ένας 2,0-λιτρος turbodiesel κινητήρας απόδοσης 150 ίππων με 380 Nm ροπής, με την ήπια υβριδική του έκδοση να αποδίδει 180 άλογα με 430 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και έκδοση με 240 άλογα και 500 Nm ροπής.

Αργότερα θα προσφέρεται και σε μια plug-in υβριδική υλοποίηση που θα συνδυάζει τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ και έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο για περίπου 80 χλμ. Πρόκειται για τον ίδιο υβριδικό κινητήρα που θα συναντάμε και στο plug-in υβριδικό Evoque.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας το μοντέλο εξοπλίζεται με Adaptive Cruise Control με Steering Assist, Lane Keep Assist και Autonomous Emergency Braking.